Vi har inte med 100% av all entreprenad eftersom vi gör en del själva men vi har med de stora bitarna som grund/mark, snickeri, byggsats, el, plattsättning och rörmokaren. Säkert något annat också, kommer inte ihåg riktigt.
 
Utanför Enköping, på landet.
 
Patrik.nina ni har fått ett pm.
 
En referens på Mälarvillan är att kolla de rättsprocesser som finns hos tingsrätten.
 
Det gäller väl alla hustillverkare? Även att ta UC på alla företag man tänker anlita. Man kan aldrig vara nog försiktig.
 
Det som är lite märkligt är att en användare som registrerade sig igår EM skriver sitt första meddelande på detta sätt. Praxis i forumet är annars att man sakligt skriver om vad man varit med om och vad man heter och var man bygger.

Är det ingen annan än jag som ser att det verkar väldigt misstänkt? Det luktar smutskastning, det luktar avundsjuk konkurrent!

 
Eller så kan det vara som i vårt fall. Vi har bott i vårt hus i snart ett år men har inte lyckats komma överens med husleverantören på ett par punkter. Vi har dock inte ventilerat vårt missnöje (med husleverantören, dock har vår elektriker diskuterats) på forumet för vi vill verkligen lösa konflikten först men blir vi inte nöjda med resultatet kan jag tänka mig att skriva av mig härute. Jag kan dock ärligt säga att om någon skulle vara intresserad av att bygga med samma husleverantör som vi och frågar mig så skulle jag be dem tänka igenom sitt beslut mycket noga.
Jag vet inte i vilken situation PHA befinner sig i men det kan ju faktiskt vara så att han eller någon i hans närhet har råkat illa ut och han vill att man ska vara försiktig. Jag kan också tycka att det är olyckligt att det är första inlägget men det kanske finns en förklaring till det också. PHA är kanske inte i byggartagen själv utan bara är här för att han tycker det är intressant. Det enklaste kanske vore om du, PHA, berättade själv varför du tycker att man ska vara försiktig med Mälarvillan...
 
Eftersom PAH fortfarande inte hört av sig (vilket kan bero på att PAH inte varit inloggad sedan registrering och enda inlägg) kan man misstänka att detta är en individ som högst troligtvis vill sprida oro.

Jag har till och med mina misstankar om VEM det kan vara.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.