Jo fel tråd, undrar hur det gick till
 
richardtenggren
M M.sandström skrev:
Jo fel tråd, undrar hur det gick till
Du har inte uppmärksammat att du scrollat ner till en ny tråd, går att stänga av under inställningar.
 
H HåkanV skrev:
"Installation light" känns verkligen som en framkomlig väg, så skall ringa runt och kolla vilka som kan erbjuda det. Det kanske är en service som skulle kunna efterfrågas av flera.
@HåkanV Sorry för att väcka en gammal tråd. Har precis fått offerter på installation av en pump jag själv köpt, och dom få som vill installera min pump är ganska dyra. Hittade du någon som ville göra en "installation light" där du gjort mesta jobbet själv, och vad fick du betala?
 
A
JesperKn JesperKn skrev:
@HåkanV Sorry för att väcka en gammal tråd. Har precis fått offerter på installation av en pump jag själv köpt, och dom få som vill installera min pump är ganska dyra. Hittade du någon som ville göra en "installation light" där du gjort mesta jobbet själv, och vad fick du betala?
Jag gör denna typ av jobb då det är mycket lättförtjänta pengar och blir det fel kan jag skylla på alla andra.

Om Du/kunden gör rätt i själva monteringen och allt runt omkring är rätt så tar det två timmar + resa.
det tillkommer ev rör, slang, kanaler och kablage.

så det är frågan om vad timpriset i din region är?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.