Slänger in några bilder på vårt badrum som är ännu mindre. Ca 1, 3x1.8m. Det är det enda badrummet vi har aå det används flitigt, men fungerar faktiskt riktigt bra ändå.
20141129_121437.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


20141129_121513.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
busgraab skrev:
Slänger in några bilder på vårt badrum som är ännu mindre. Ca 1, 3x1.8m. Det är det enda badrummet vi har aå det används flitigt, men fungerar faktiskt riktigt bra ändå.
TACK, ser ut som ni får plats med allt trots liten yta!!!
 
Vi har också det där badkaret med inbyggt duschhörn, och det är absolut ingen kompromiss! Vårt badrum är stort, så vi har 170-modellen, därför yttrar jag mig inte om det övriga. Har däremot en specialduschvägg då vi har fönster på kortsidan, så att duschväggen skyddar fönstret, men går att fälla fram. Såg idén på Äntligen Hemma och lät firman vidareutveckla den.
 
Badrum.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ber om ursäkt för skissen. Men vi hade liknande problem eftersom vårt badrum var 1.90x1.90. Vi löste det på det sättet som skissen säger. Man kan även se hur det ser ut i dag på vår blogg

http://www.hemmanetochvi.se/p/hur-det-blev.html

//Omi
 
  • Gilla
50talshusBlg
  • Laddar…
Jättesnyggt!!! Vi "Måste" dock klämma in ett badkar. Bygget har börjat så får väl uppdatera här med någon bild :D
 
Vad kommer kalaset gå på för ett sådant litet badrum? Vi har nästan lika litet, bara aningen större.
 
Jag vet faktiskt inte riktigt. Vi gör allt utom att sätta matta själva och har inte riktigt räknat på vad det kommer att kosta. Kanske kan försöka mig på en uträkning.
Vi hade från början en toa med handfat på ca 1,15* 1,35 så det blir ett helt nytt rum med 2 nya väggar. har tagit lite bilder kan lägga in senare :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.