Krokben
Vår LG som bara är ett par år gammal får man också hålla koll på, den drar iväg rätt bra, skitirriterande men vi har fått tvätta med 800 varv istället för max.
 
LevaLivet LevaLivet skrev:
Hinner du kanske med att uppdatera tråden hur den nya fungerar innan vi eventuellt också lägger en beställning på en likadan? :)
Nya maskinen installerad men den var DOA så måste kontakta återförsäljaren imorgon
 
  • Wow
LevaLivet och 1 till
  • Laddar…
A
A amenti skrev:
Nya maskinen installerad men den var DOA så måste kontakta återförsäljaren imorgon
LG igen?
 
electroluxaren skrev:
LG igen?
Några inlägg upp:
"Det blev en Siemens från IQ700 serien som väger 83kg"
 
A
IQ700...och ändå hjärndöd..
jösses ;):crysmile:
 
  • Gilla
gaia och 1 till
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
LG igen?
Siemens. Den börjar klicka och låta när man kopplar in kabeln i vägguttaget, sen om man håller in startknappen så startar maskinen men såfort man släpper den så stängs den av igen :sweat: är det nåt IQ test jag inte klarar av eller får man räkna den som trasig?
 
A
A amenti skrev:
Siemens. Den börjar klicka och låta när man kopplar in kabeln i vägguttaget, sen om man håller in startknappen så startar maskinen men såfort man släpper den så stängs den av igen :sweat:
som jag skrev då..
hjärndöd... ;):crysmile:
 
A
A amenti skrev:
Siemens. Den börjar klicka och låta när man kopplar in kabeln i vägguttaget, sen om man håller in startknappen så startar maskinen men såfort man släpper den så stängs den av igen :sweat: är det nåt IQ test jag inte klarar av eller får man räkna den som trasig?
Typiskt komponentbrist...
 
electroluxaren skrev:
Typiskt komponentbrist...
Menar du att Siemens har komponentbrist och helt enkelt skickar ut maskiner utan komponenten dom har brist på?
 
  • Haha
Anonymiserad 137805
  • Laddar…
Löste det sig med din Siemens?
 
j.f.s
  • Vit apparat med vibrationsdämpande ställfötter på sluttande golv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
amenti
  • Laddar…
j.f.s j.f.s skrev:
Vår Bosch står på ett sluttande golv. Har köpt längre fötter som egentligen är till arbetsbänk samt vibrationsdämpare från Shein (!!) av alla ställen. Vi har ett instabilt trägolv och visst vibrerar det lite fortfarande men ändå nästan helt bra.

Vi maskin har helt ok längd på fötterna som man ställer in höjden med, samt har några "überbra" gummifötter. Tyvärr är nog vår maskin dödsdömd.

Vit tvättmaskin med ställbara gummifötter framför en tegelvägg med kundomdömen i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
LevaLivet LevaLivet skrev:
Löste det sig med din Siemens?
Det var en reparatör här igår och konstaterade att nått av kretskorten var sönder. Så den blir lagad tidigast fredag men troligtvis nästa vecka..
 
LevaLivet LevaLivet skrev:
Hinner du kanske med att uppdatera tråden hur den nya fungerar innan vi eventuellt också lägger en beställning på en likadan? :)
Jag tycker den funkar bra (y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.