Vi har larm från dem. De löser alla problem felfritt, vi har även katt.

Har de gått över til G4s?

Vi har securitas...
 
Jag är i tagen på att handla ett larm jag med då från securitas som kör gsm och bredband så man har 2 linor ut.
5 magnet kontakter. 2 rökdektektorer, 2 manöverpaneler, 2 nyckelbrickor,2 sirener, 2 rörelse dekare med kamera.
Det kostar 7930:- sen 298:- i månaden utan bindningstid, fri installation och allt det vanliga med funktionsgarantier väktar utryckningar mm.
Om du går ur tjänsten direkt så har du fortfarande ett bra larm som kan ringa upp telenummer, ja det funkar som vanligt.
Vi har närmaste vakt knappt en kilometer från oss.

Fråga även om allt det här med att störa ut, man kan störa gsm signalen men då funkar ju bredbandet. Larmet i sig har sabotage funktion och känner av om det är något på gång.
Tycker det ser bra ut! vad tycker ni.mvh
http://www.verisure.se/verisure-technology/erbjudanden-fullservice/paket-villa.html
 
Redigerat:
Nad robban: det verkar vara ett bra larm till bra pris, precis ett sånt har jag letat efter. Vill inte betala för väktarservicen. Men jag kan inte hitta nånstans att det skulle vara fri bindningstid. Dessutom verkar det ändå som om man måste ha nån månadstjänst (aMessage) för att det ska fungera?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.