Vulcan61
Ja har ej manualen här. Men enligt din ritning från nexa ska det vara så!!
 
Vulcan61
Förmodar att det är rätt så då. Men då förlora man funktionen att kunna bryta lampan manuellt med knappen på väggen
 
Vulcan61
Ok där står det tandtråd till pil L på nexa. Tack
 
Ta en titt på min bild i inlägg 22, där jag tagit bort strömbrytaren.
 
Ursäkta mig, men du begär att andra ska göra en ritning åt dig, du har inte manualen för produkten du har köpt, och du ska bara "äta färdigt". Vilken inställning och attityd mot andra som försöker vara till hjälp.
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Vulcan61
Demmpa Demmpa skrev:
Ta en titt på min bild i inlägg 22, där jag tagit bort strömbrytaren.
Ser tack för hjälpen
 
Vulcan61
E etompau skrev:
Ursäkta mig, men du begär att andra ska göra en ritning åt dig, du har inte manualen för produkten du har köpt, och du ska bara "äta färdigt". Vilken inställning och attityd mot andra som försöker vara till hjälp.
Ja begär ingen ritning. Han laddade upp den. Har inte manualen säger ja om du läser. Och ja mat måste man äta. Vad är problemet
 
Vulcan61 Vulcan61 skrev:
Ja begär ingen ritning.
Jo du har begärt ritning två gånger,
här;
Vulcan61 Vulcan61 skrev:
Du skulle inte vilja rita upp det på min bild också så det bli rätt!
och här;
Vulcan61 Vulcan61 skrev:
då bli det lättare om någon kan tänkas sig rita upp från mina bilder nexa till brytaren!
 
  • Gilla
etompau
  • Laddar…
Vulcan61
Demmpa Demmpa skrev:
Jo du har begärt ritning två gånger,
här;

och här;
Frågat är det att begära. Inget tvång hoppas jag. Detta är ett forum . Va ingen som ritade heller va! Herregud. Som sagt har tackar för svaren och tacksam av er kunskap
 
En del av orden är som en fråga men bägge meningarna avslutas med utropstecken, då är det mer en begäran än en fråga.

Sedan så svarar du inte på alla frågor.
Det verkar även som om att du inte engagera dig tillräckligt i att försöka lösa kopplingen själv.

Ett tips är att färgsätta Nexa’s kopplingsschema med tex färgerna; N=blå, L=brun, tändtråd=orange & ”bruten fas”/styrsignal=röd.
 
  • Gilla
Vulcan61
  • Laddar…
Vulcan61
Demmpa Demmpa skrev:
En del av orden är som en fråga men bägge meningarna avslutas med utropstecken, då är det mer en begäran än en fråga.

Sedan så svarar du inte på alla frågor.
Det verkar även som om att du inte engagera dig tillräckligt i att försöka lösa kopplingen själv.

Ett tips är att färgsätta Nexa’s kopplingsschema med tex färgerna; N=blå, L=brun, tändtråd=orange & ”bruten fas”/styrsignal=röd.

Är inte Så insatt på el. Men tacksam för du ville få mig att förstå än bara ge svaret. Men man glömmer så fort när man knappt aldrig koppla nått. Tack ska märka upp. Dosan va för låg i djupet i väggen så behövs nog en ny multidosa
 
Vulcan61
Funkade.. tack igen :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.