Kan du inte bara klura ut vilken blandare det är och ringa FMM? De brukar vara jättebra på att hjälpa till med sådana här saker. Har fått dem till att skicka både det ena och andra i reservdelar utan att det kostat en krona.
 
phl skrev:
Kan du inte bara klura ut vilken blandare det är och ringa FMM? De brukar vara jättebra på att hjälpa till med sådana här saker. Har fått dem till att skicka både det ena och andra i reservdelar utan att det kostat en krona.
Det kan ju vara en idé.

Jag snackade med en vvs:are på bauhaus idag och han sa att jag förmodligen kommer få varmvatten, vilket ju gör att allt blir ointressant för detta projekt. Bauhaus sålde bara ett set med både hona och hane och skulle då ha runt 350 spänn, vilket är galet mycket oavsett om det sedan fungerar eller inte. Jag tror det blir oavvs förslag med en t-koppling från kopparröret istället.
 
Då ställer man sig frågan vad man ska med varmvatten ur en sån anslutning till?
 
förut så sa man att maskiner skulleha varmvatten men i dag säger amn att dem ska ha kalvatten
 
S
helt vanlig snabb koppling för disk el tvätt... finns på comfort butikerna:)
 
Så här har vi till vår tvättmaskin, borde kunna fungera att göra likadant till en diskmaskin:
Image00001.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.