Violina Violina skrev:
Är det möjligtvis ett badrum i en källare?
nej
 
Luddis_1 Luddis_1 skrev:
Spännande, sådär kan man tydligen också göra.

Men är detta hemma hos dig eller vad är grejen?
Nej, inte hos mig, God forbid. Ägaren ringde mig och frågade om vi kan riva och göra om den. Men de tycker att vi är för dyra, trots att priset inte är högt. Jag sa till dem att det finns billiga firmor, men att de redan hade anlitat en sådan... och de förstår fortfarande inte. Vissa människor tycker att om man fakturerar 600 kr i timmen före ROT-avdrag, så är man en tjuv.
 
  • Gilla
  • Wow
JonathanFlod och 3 till
  • Laddar…
Marcus0321 Marcus0321 skrev:
Där finns inget att spara bara att riva till reglarna eller kanske ännu längre beroende på vart de började…
Dessutom är kall- och varmvattenledningarna dragna i väggarna med nån form av svetsade plastkopplingar.
 
wrobel.se wrobel.se skrev:
Nej, inte hos mig, God forbid. Ägaren ringde mig och frågade om vi kan riva och göra om den. Men de tycker att vi är för dyra, trots att priset inte är högt. Jag sa till dem att det finns billiga firmor, men att de redan hade anlitat en sådan... och de förstår fortfarande inte. Vissa människor tycker att om man fakturerar 600 kr i timmen före ROT-avdrag, så är man en tjuv.
Är det inte ens hos dig..?

Varför bry sig så mycket, jättekul att du la upp en tråd så vi andra får se, men i övrigt får väl snåljåpen skylla sig själv..?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.