Kör ni disk-/tvätt-maskin när ni går ut/sover?

  • Antal röster
    36
Moving
andersmc skrev:
Så jag, och alla andra som kör maskinerna alltid, ganska ofta, ibland, då och då, någon gång eller sällan kommer inte med i statistiken.
Det är en Flervalsomröstning och jag tror ingen Alltid gör så.
 
Moving skrev:
Så husen brinner upp/ner?
Först så brinner det upp och sedan ner enligt polismästare Raab;s noteringar i Uppsala. Av ingångshålet i staketet att döma så var de bara en inbrottstjuv etc.
 
Vi finns i närheten som exempelvis ute på tomten när diskmaskinen eller tvättmaskin används. Vi är inte lika noga med tvättmaskinen. Där finns en golvbrunn och ett vattenlås på ledningen till tvättmaskinen som stänger av om det sker ett tryckfall. Sedan finns brandrisken också.
 
Jag kör ofta tvättmaskinen så den är klar när jag kommer hem från jobbet och diskmaskinen på natten så man slipper ljudet (öppen planlösning)
 
Man kan tex ha följande alternativ:
0-10% av gångerna, 10-20% av gångerna, 20-35% av gångerna, 35-50% av gångerna, 50-65% av gångerna, 65-80 % av gångerna, 80-100% av gångerna och ska sluta med det.

Vi hamnar antagligen på 10-20% alternativet.
 
Moving
Demmpa skrev:
Man kan tex ha följande alternativ:
0-10% av gångerna, 10-20% av gångerna, 20-35% av gångerna, 35-50% av gångerna, 50-65% av gångerna, 65-80 % av gångerna, 80-100% av gångerna och ska sluta med det.

Vi hamnar antagligen på 10-20% alternativet.
Då blir det många med 2 maskiner eller 3 och är som att rösta i valet, det som passar närmast.
 
Diskmaskinen går aldrig "obemannad" min sambo är lite nojig, hon hade en incident innan vi träffades. Jag som alltid körde maskinen när jag va ute har fått tänka om :rolleyes:
 
Moving
Brand är givetvis värst och en vattenskada i tvättstugan blir det knappt men värre i köket så man bör nog vara närvarande.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.