Beställde ett par batterier från dom denna veckan och allt gick kanonbra, frakten tog tre dagar och var bra packat.
 
jonmo skrev:
Beställde en DeWalt kexmaskin därifrån i somras. De svarade på mail jättesnabbt, och så vitt jag kommer ihåg kom den snabbt och utan problem.

Sedan upptäckte jag att dealen inte var så bra som jag trodde, men det är en annan sak. Läropengar kallas det :)
Vad var problemet?
 
Jag kollade inte priser på andra ställen och på andra fabrikat tillräckligt noga. Det var alltså inte någon blåsning eller så, prishammeren skötte sig klanderfritt. Men om jag skulle köpa en kexmaskin igen hade det nog blivit en makita, och jag hade vilat lite på hanen och kollat åtminstone tysklandsalternativen noggrannare. Det var ingen stor grej, jag är nöjd med den, och för knappa 2800 var det ingen dålig deal.
 
Hej sökte på forumet och hittade tråden här

Handlade fein multiverktyg från prishammeren , snabba mail och telesvar och snabb leverans.

Dock det top plus kit som dom sålde var limited kittet med lösa grejor så att det blev ett top plus kit. Spelar ju faktiskt roll då jag fick samma grejor.

Funkade bra att regga för 3 års garanti hos fein
 
andnyg skrev:
Hej sökte på forumet och hittade tråden här

Handlade fein multiverktyg från prishammeren , snabba mail och telesvar och snabb leverans.

Dock det top plus kit som dom sålde var limited kittet med lösa grejor så att det blev ett top plus kit. Spelar ju faktiskt roll då jag fick samma grejor.

Funkade bra att regga för 3 års garanti hos fein
Gjorde exakt samma sak med samma upplevelse. Om jag inventerade korrekt var det till och med ett extra blad inkluderat. Sjukt billigt jämfört med Bauhaus, även om det kanske inte är rätt jämförelse. Nöjd blev jag i alla fall, ett klart alternativ till Tyskland.
 
Beställde en Makita tigersåg och en LED-lampa från dom i natt och nu när jag vaknade så hade jag fått ett mail om att paketet är skickat så än så länge så verkar det vara en mycket bra sida. Bra priser med hyffsade fraktkostnader och snabb behandling av ordern, så än så länge är det toppbetyg, bara att hoppas att man får det man har betalat för nu då.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.