Detta ser ju för bra ut. Någon kommentar?

Makitapaket exempel:
LXT600 sættet fra Makita er et super kraftigt sæt for den proffesionelle bruger der både ønsker kraft og letvægt.

OBS: NU MED 230V DK LYNLADER( lader på blot 25 min.)

Sættet består af de allernyeste Makita enheder:
Slag/bore/skrue maskine BHP451
Rundsav BSS610
Bajonetsav BJR181
Slagnøgle BTD140
Vinkelsliber BGA452
Lygte BML185
2 stk Lithium-Ion Batterier BL1830
230V DK Lynlader ( lader på kun 25 min. )
Kraftig Makita taske med hjul

Pris 6.599,00 DKK (inkl. moms) ca 8000 SEK
frakt till svea rike 360 kr
 
Mailade och frågade lite om hitachi paket och de svarde direkt, artigt och påläst...
 
Prishammeren kör med amerikanska importmaskiner, det är väl bara en tidsfråga innan han hamnar i tinget....
Då blir det ju inte så kul med garantier och så. Makita kör för övrigt igång en kampanj idag där 4-packet kostar 8700 kr
 
Är det någon som har information kring Hitachi-setet KC14dvfR från prishammeren. Jag har mailat, men inte fått något svar:mad:
 
foppa72 skrev:
Detta ser ju för bra ut. Någon kommentar?

Makitapaket exempel:
LXT600 sættet fra Makita er et super kraftigt sæt for den proffesionelle bruger der både ønsker kraft og letvægt.

OBS: NU MED 230V DK LYNLADER( lader på blot 25 min.)

Sættet består af de allernyeste Makita enheder:
Slag/bore/skrue maskine BHP451
Rundsav BSS610
Bajonetsav BJR181
Slagnøgle BTD140
Vinkelsliber BGA452
Lygte BML185
2 stk Lithium-Ion Batterier BL1830
230V DK Lynlader ( lader på kun 25 min. )
Kraftig Makita taske med hjul

Pris 6.599,00 DKK (inkl. moms) ca 8000 SEK
frakt till svea rike 360 kr
Då hade jag nog satsat på det här kitet från www.toolsplus.com:


The LXT700 includes:

* BHP452 - 18V 1/2" Hammer Driver-Drill Kit
* BJR182 -18V Reciprocating Saw Kit
* BSS610 - 18V 6-1/2" Circular Saw Kit
* BTD140 - 18V Impact Driver Using an internal Anvil to hammer the rotation harder, these small lightweight tools Screw, Drill, Fasten and Assemble Kit
* BGA452 - 18V 4-1/2" Cut-Off/Angle Grinder Kit
* BMR100 - Jobsite Radio
* BML185 - 18V Flashlight
* 2 Batteries
* 45 Minute optimum charger
* Contractor's bag w/ wheels

Pris: 589$ = ca 3820:-

Om du räknar med 1000:- i frakt och lägger på moms och tull så landar du på ca 5900:- plus en omvandlare från Classe för 149:-
 
Har själv för nått år sen köpt en makita skruvdragare från prishammaren.
Klockrent pris.
Frakt tog 2 dagar

Så för mig kanonleverantör
 
Utöver skruvdragare,vilka verktyg är värda sitt pris som sladdlösa? cirkelsåg? sticksåg? Andra? Funderar på Makita-kit från Prishammeren
 
  • Gilla
Ropa
  • Laddar…
Jag har då aldrig känt behov av annat än skruvande som sladdlöst, av de maskiner som finns att tillgå i Makita-kitten, därför beställde jag nyss ett LXT201-paket (istället för 202, eftersom dragaren i 202-paketet även hade slagborr-funktion vilket gör den tyngre, större och mer trolig att rappla än dragaren i 201-paketet).
 
Beställde just Makita BHP452 skruvdragare. OK, slagborrfunktionen känns kanske lite onödig men eftersom vikten ligger på 1,7 kg ska det väl funka.
 
Batterierna till min gamla Skruvdragare har gett upp mitt i garagebygget så det blev ett Makita-kit från prishammeren..
Hade blivit lite drygt 20% billigare att ta det från USA. Följer dock med en 220v snabbladdare och fick grejorna på 2 dagar., samt garanti. Verkar helt OK.
 
Amazonan skrev:
Prishammeren kör med amerikanska importmaskiner, det är väl bara en tidsfråga innan han hamnar i tinget....
Då blir det ju inte så kul med garantier och så. Makita kör för övrigt igång en kampanj idag där 4-packet kostar 8700 kr
Det är 2012 nu...hur är det egentligen att handla från http://www.prishammeren.dk ??? priserna är intressanta....
 
Jag handlade där för 1,5 år sedan senast, funkade utmärkt då iaf.
 
Jag beställde batteri till metabo därifrån för ett par veckor sedan. Frakten tog ganska långt tid, ca 2,5 vecka. I övrigt funkade det bra.
 
Beställde en DeWalt kexmaskin därifrån i somras. De svarade på mail jättesnabbt, och så vitt jag kommer ihåg kom den snabbt och utan problem.

Sedan upptäckte jag att dealen inte var så bra som jag trodde, men det är en annan sak. Läropengar kallas det :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.