KarlXII skrev:
Mysigt.  [bild]
Håller med Karl ;D ;D
 
Kalle o Sweli Är ni sarkastiska eller ???:'(
 
Lill det var inte ditt inlägg vi kommenterade. Det var den polerade betonggolvet !


Men vi kanske inte borde ha sagt vad vi tyckte om det :-/

Sorry :-[
 
Inte i vårt hus men;

Mycket lättskött och robust golv får man om man slipar plattan och lackar den - är både kanonsnyggt och tufft men passar bäst till en modern "avskalad" stil. ( Alltså en cementgrå lackad yta).

Tycker nog också att det är snyggare än de stenimiterade f ö liknande golvet i Hus&Hem.

Tur att smaken är som baken - tänk så trist det skulle bli annars...
 
Jag tyckte det var snyggt...lite fransk touch över det hela...varför är alla/ många svenskar så rädda för något som avviker...rätta dig i ledet och gör som alla andra ;)
 
Jag håller till fullo med, själv skall jag göra så i mitt kontor, men då kommer jag syraetsa det svart först.

Sedan lackar jag det inte utan använder en sealer, så det ser såpapolerat ut kan man säga.

Kommer bli grymt fint (hoppas jag)

 
Spännande! Jag har själv ej sett golvet, men jag ska köpa tidningen idag.

Jag håller med Lill om att svenskar är lite väl konservativa - på många plan... Det är är inte ofta en svensk husbyggare vågar ta några längre kliv från faluröda trähus med vita knutar ;) Inget ont i det, men det är väldigt roligt att det börjar komma lite influenser från andra håll :)
 
ok, jag ska köpa tidiningen och titta.

Man kanske ändrar uppfattning och istället för klinkers blir det målat betong i vardagsrummet ;D ;D
 
. Du behöve inte köpa Hus & Hem bara bläddra upp
Sweli skrev:
ok, jag ska köpa tidiningen och titta.

Man kanske ändrar uppfattning och istället för klinkers blir det målat betong i vardagsrummet  ;D ;D
Vaaaad min bäste Sweli!! Hade du inte sett det innan du instämde i kalles gallaspya...Ähhhuuuummm lite skärpning nu va ;) Du behöver väl inte köpa tidningen utan bläddra bara upp sidan och kolla. OCH sen kan du återkomma och tycka min käre vän :) :)
 
Och Kalle då...HAR Du sett golvet i Hus & Hem Kalle...nåååååååå svara ärligt nu....Eller spydde du bara över nåt du trodde va fult........... ::)
 
:D
 
KALLLEEEE kom tillbaka här ( tar i örat) hade eller hade du inte (sett golvet) >:( >:(
 
:p
 
>:( de ante mig....
 
Jag har idag ekparkett. När / om vi byggar nytt så kommer jag inte att ha det pga hur det ser ut efter ett tag med småbarn.
Jag skulle inte heller välja klinker. Har hört för många som tycker att det är för hårt och ångrar sig.
Nej i nästa hus blir det nog plastmatta i köket, med evt ekparkett vid matbordet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.