Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Krilleman
Jo, visst finns det en gräns för allt, men byggahus vore ganska så dött utan alla "goa kufar" som svarar på inlägg både dag och natt, årets alla dagar. Och det står ju i reglerna att alla inlägg ska räknas som permanenta.

Artiklarna på byggahus är oftast bara "klick-bete" utan vidare substans (och nu hoppas jag hon som myntade det uttrycket godtar att jag snattar det ordet från henne)

Ska vi tex ta exemplet om dödens dagar och vedeldningen?
https://www.byggahus.se/varme/1-000-personer-dor-fortid-grund-vedeldning

Gör som ni vill, jag går ner i källaren och lägger på mer ved för jag vet att det är miljövänligt!
 
Tråden handlade om moderering. KnockonWood skrev att han också tröttnat och tackade för sig.
 
T
Vad har jag nu missat för något kul?:x
 
Den korta versionen är att Knockonwood blev sympatikränkt när någon annan blev kränkt av att få en tillsägelse om att följa diskussionsreglerna och diskutera sakligt. Vi hade fått ett par anmälningar från andra medlemmar om att denna person gick till personangrepp, vilket jag höll med om att man gjorde. Nu tycker jag att den här hönan av en fjäder är slutdiskuterad. Låt oss återgå till att diskutera om att bygga och renovera istället.

Stänger tråden.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.