Jag hade bränt upp oljan själv. Markarbeten för bergvärme kan man väl göra ändå? Eller är det inte bra att hålet står borrat men inte använt?
 
Jag köper den gärna för 8000:-/ kubik om vi kan hitta på något bra sätt att flytta den till vår tank.
(Har plats för ca 2,5 kubik.)
 
grävaren skrev:
Eldningsoljan är grönfärgad, så det kan bli dyrt att köra den i en dieselbil. Det går såklart alltid att ställa den i solen, så att färgen försvinner.
Någon som har kolla på hur det funkar :D. Funderad själv på att skaffa en äldre diselbil och köra upp resterande villaolja då inte demonterare av tankar na betalar något nämn värt för oljan.
 
Jag har kört dieselbil i många år,men aldrig blivit kollad,det är mer de tunga lastbilarna som ev. kollas
Eldningsoljan representerar ju ett avsevärt värde,så,köp en gammal diesel med låg skatt,så blir det lönsamt.
 
Det går mycket bra att köra i en gammal dieselbil. Tänk bara på att det förmodligen är sommarkvalitet, så kör inte med den om det är minusgrader.
 
hm, men i vw manual för tidiga golfdieslar srår,att om man inte har tillgång till vinterdiesel
kan man tanka upp till 30 % regularbensin i tanken.
 
bara o ringa o prata med de firmor som annonserar på blocket att de kapar ner villatankar, de köper också olja.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.