OK! Det är helt fantastiskt vilken kunskap det finns på forumet:D!
Får kolla priset och även kolla om det finns något begagnat att jämföra med!
Vem säljer ett sådant kitt? Sökte lite men hittade inget som hade med vitvaror att göra.
 
A
Electrolux.se
 
Får du inte tag från e-lux, så har MEAB och Aswo på lager.
 
OK, Tack så mycket. Sökte på det art.numret på Electrolux.se utan resultat. Men testar väl de sidorna som zica tipsade om. Många tack Ni som hjälpt till!:D
 
Kollade på meab.se men "det finns inga produkter som matchar sökkriteriet". Provade exakt som art.numret är skrivet och även med mellanslagen borttagna (ifall detta har någon betydelse).
 
A
Min länk ovan?
Den funkar för mig!
 
Oj, missade att du bifogat en länk. Jo, nu kom den fram, det var snedstrecket näst sist som sökmotorn inte gillade tydligen. Ja, lite dyr kanske jämfört med vad man kan få ett begagnat skåp för. Får fundera o kolla vad jag kan hitta någorlunda nära.
Tack för all hjälp!
 
A
Märk väl att dett är bra skåp många går o går.
Elektroniken har från början varit en svag punkt
Men efter denna nya elektronik fördes in så är det stabilt.
Du kan ju alltid ha snabb infrysningen på som ett alternativ
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Snabbinfrysningsfunktionen tycks koppla ur sig själv efter en viss tid, något dygn eller så?
Tack för all info electroluxaren! Du verkar verkligen ha koll o kan detta! Gissar att Du jobbar med vitvaror?
 
A
ja snabbinfrysningen kopplar ur efter 36 eller 48h
 
Ok, ja då blir det jobbigt att inte glömma att trycka in knappen i tid.
 
A
Sätt larmet i telefon
 
Ja, och åker man aldrig länge bort än 10 mil så kan man åka hem snabbt och trycka på knappen...!:D.
Skämt åsido, innebär snabbinfrysningsläget att då går kompressorn konstant och slår aldrig av? Inget som kan uppnås genom att kortsluta (eller klippa) någon givarkabel?
 
A
Du kan kortsluta på kompressorn direkt
Koppla svart till brun
Sätt sedan ett tidur så att den går lagom länge för att hålla rätt temp.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.