HEM2121 skrev:
Stämmer, då är det bara åka till butken och plåta eller be dem skriva ut ett offert.
Med lite tålamod hittar man en del priser på http://k-rauta.se/verktyg.htm också ;)
 
joflopp skrev:
Hmm... Undrar om PFS65/105 räknas som "elmaskin"? I så fall borde jag ta långlunch idag. :)
Det är en högst relevant fråga. Jag får nog ta mig tid att leta upp ett varuhus :)
 
C
joflopp skrev:
Observera dock att det troligen är fotoförbud på K-Rauta.
Det ska isåfall framgå klart och tydligt när du går in i butiken.
 
cheetah1 skrev:
Det ska isåfall framgå klart och tydligt när du går in i butiken.
Ja, gör det inte det kan du lugnt fota på tills nån personal kommer fram och säger åt dig att sluta. Nån rätt att kräva att du raderar bilder och liknande har de inte.

Är det fler som gjort några K-Rauta-fynd? Jag är sugen på att åka, men jag har nån mil att köra och egentligen inte speciellt mycket tid, så lite inspiration vore roligt! :p
 
Har precis varit och innförskaffat en Makita skruvdragare, BDF343. Ligger perfeckt i handen :)
 
Redigerat:
Nu måste jag ställer en dum fråga... men är det så att Bauhaus ger sina 12% även på konkurrenters rabatterade pris?

Om det är så, tittandes tillbaka på ett antal års inköp, så funderar jag på att ta livet av mig i eftermiddag (...eller kanske efter matchen mot Ungern ikväll :D).
 
Bulldog skrev:
Nu måste jag ställer en dum fråga... men är det så att Bauhaus ger sina 12% även på konkurrenters rabatterade pris?

Om det är så, tittandes tillbaka på ett antal års inköp, så funderar jag på att ta livet av mig i eftermiddag (...eller kanske efter matchen mot Ungern ikväll :D).
Ja, men hitta inte på något dumt nu...
 
Redigerat:
Det blev ett till set Makita DF030DWE 10.8V, mest för att jag vill ha 2 batterier till.
1790kr ord pris på Bauhaus, 1699kr på K-rauta och jag gav 1121kr efter rabatterna dragits på Bauhaus. De börjar känna igen mig där på kundtjänst... :rolleyes:

/Mattias
 
Var och klämde på Makita DF030DWE idag och jämförde dem med Bosch blå 2-växlade med chuck och Makitan ligger mycket bättre i handen. Ingår det hölster i Makitalådan?
 
Undrar ifall dom har någon Makita 6842 Skruvautomat på bauhuas i Västerås.
Någon som är därifrån, så kanske sett ifall dom har någon på lager.

Kanske blir en tripp dit imorgon (söndag) om jag inte är för bakis.
 
Var iväg till Bauhaus Barkarby igår kväll, preppad med printad prisinformation från K-Rautas hemsida. Av någon anledning hade Makita-borrhammaren tagit slut men skulle komma in igen på måndag (hade de möjligen gömt sina godbitar på lagret tills K-Rautas rea tagit slut :).

Blev istället en DeWalt på K-rauta. Med 25% rabatt var det ändå rätt sjysst.
 
Bengan24, japp det gör det.
Inte öppnat denna låda med förra gången jag köpte så var det så.

Grymma maskiner 10.8V glöm bara inte de andra två fina :)

/Mattias
 
Matix: Ingick det ett hölster till Makita DF030DWE?
 
Ja, i förra Makita DF030DWE jag köpte följde det med hölster (enligt bifogad bild). Men jag kan ju gå ut och öppna och kolla in detta paket. Så, då har jag öppnat. Det ingår hölster Makita DF030DWE även denna gång.
Maskien var tillverkad iår. Det blir ju min nyaste Makita :)

/Mattias
 
Glömde bifoga bilden så här kommer den.
 
  • Makita-2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.