Nu hänger jag med. TS tog ju inte IP-telefonin från ADSL-bolaget (vilket kanske är det vanliga)
 
Just så!

Tidigare:
Telefonbolag A, 115 kr (inkl linjekostnad)
ADSL-bolag B, 295 kr
Summa : 410 kr

Nu:
Telefonbolag A, 80 kr (ip-telefoni)
ADSL-bolag B, 295 ADSL + 75 linjekostnad = 370 kr
Summa 450 kr


Snart:
Bredband-bolag C, 350 kr, inkl linje och ip-telefoni
 
Demmpa skrev:
Är ni anslutna via gamla eller nya ADSL-leverantören?
Om ni är anslutna via nya ADSL-leverantören, började IP-telefonistrulet samtidigt som skiftet av Internetleverantör?
Vi har fortfarade samma ADSL som tidigare,. Ip-telefonin fungerade i ungefär två månader utan problem Nu är den felanmäld men ej åtgärdad.
 
Då är det ju riktigt illa av telefonbolag A att inte informera om eventuella extrautgifter för ADSL
 
nimhed skrev:
Då är det ju riktigt illa av telefonbolag A att inte informera om eventuella extrautgifter för ADSL
Absolut. Och nu fungerar inte ens ip-telefonin... Blir inte ledsamt att byta bort det bolaget!
 
Sedan igår fungerar ip-telefonin igen. Inte så imponerande...

Nya brebandet däremot går svindlande fort. 259 mbit/s är riktigt snabbt - speciellt jämfört med vår gamla ADSL-en som kom upp i ungefär 15.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.