Krilleman Krilleman skrev:
[bild]

Varför beställa utomlands när "billighetssortimentet" till och med är billigare på hylla i Sverige?

10mm förkromad koppling.
Tex:

86-612 Biltema = 42,90
[länk]

Jula 59,90
[länk]
Ingen som stoppar dig från att köpa billigare
 
Krilleman
C chali405 skrev:
Ingen som stoppar dig från att köpa billigare
Jag köper absolut inte kopplingar från "billighets-sortimentet" när det finns superfina installationsanvisningar hos dom lite dyrare varianterna. Hur hittar du samma klockrena anvisningar för dom billigare?

Det har jag redan klargjort flera gånger och det märket jag föredrar vet redan alla. Det behöver inte nämnas fler gånger...

Men det jag undra med ditt inlägg är: Varför gå över ån för vatten?

Det är ju snarare oerhört enklare att köpa för mycket billiga kopplingar hos valfri "bygglada" och returnera dom som inte gick åt dagen efter på en enkelt sätt. Om man nu siktar in sig på just detta sortimentet.

Dessutom blir det billigare än din länk. Samt enklare returer.

Där är kärnfrågan!
 
Krilleman Krilleman skrev:
Jag köper absolut inte kopplingar från "billighets-sortimentet" när det finns superfina installationsanvisningar hos dom lite dyrare varianterna. Hur hittar du samma klockrena anvisningar för dom billigare?

Det har jag redan klargjort flera gånger och det märket jag föredrar vet redan alla. Det behöver inte nämnas fler gånger...

Men det jag undra med ditt inlägg är: Varför gå över ån för vatten?

Det är ju snarare oerhört enklare att köpa för mycket billiga kopplingar hos valfri "bygglada" och returnera dom som inte gick åt dagen efter på en enkelt sätt. Om man nu siktar in sig på just detta sortimentet.

Dessutom blir det billigare än din länk. Samt enklare returer.

Där är kärnfrågan!
Både Vola och Dornbracht använder sig av schell (länken) så borde ju rimligtvis inte vara billigt skräp?
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.