Johan- skrev:
Hej Bödde, det beror på, det finns mycket pengar att spara beroende på vilket företag som har kampanj på vad, sedan kan man såklart spela dem mot varandra och hitta en ännu större besparing. Fastfix, DirectBrandTools samt Lawson, för att avsluta med att svara på din fråga.
Intressant. Tack.
Mycket å undersöka nu, och ta ställning till, men det är ju fantastiskt å ha fått denna kunskapen. Det gör att man har större möjlighet å bli nöjd!
 
Bödde skrev:
Intressant. Tack.
Mycket å undersöka nu, och ta ställning till, men det är ju fantastiskt å ha fått denna kunskapen. Det gör att man har större möjlighet å bli nöjd!
Lycka till, glöm inte att försäkra dig om att det är 230V och inte för 110V om du tar hem från utlandet, samt att leverantören försäkrar dig om att du kan returnera till dem oavsett vart du registrerar produkten. Kan också vara värt att göra en liten check med valfritt fraktbolag så att leverantören inte kryddar fraktnotan.
 
Bödde skrev:
Intressant. Tack.
Mycket å undersöka nu, och ta ställning till, men det är ju fantastiskt å ha fått denna kunskapen. Det gör att man har större möjlighet å bli nöjd!
Du bör ju kolla in UK och Tysklandsshoppingtråden för tips om ställen att handla ifrån.
Även kanske USA/eBay är värt att kolla igenom när du bestämt dig vad du 'behöver' :)
 
Tack ska ni ha!
 
Någon som använder sig av Biltemas pistol? Ska bara glesa ett hus i princip och sen bygga ett garage i framtiden.
 
FreddaP skrev:
Någon som använder sig av Biltemas pistol? Ska bara glesa ett hus i princip och sen bygga ett garage i framtiden.
Har kört en del med en Biltemapicka som är ~5år gammal.
Funkade finfint, skulle lätt kunna tänkt mig om sådan om jag inte valt en märkes 'bara för att'.
Om ja minns rätt så var allt jag behövde tänka på var att fylla på med en ny remsa innan den som satt i var helt slut.. hakade sig lite annars.
 
FredrikR skrev:
Har kört en del med en Biltemapicka som är ~5år gammal.
Funkade finfint, skulle lätt kunna tänkt mig om sådan om jag inte valt en märkes 'bara för att'.
Om ja minns rätt så var allt jag behövde tänka på var att fylla på med en ny remsa innan den som satt i var helt slut.. hakade sig lite annars.
Låter kanon.
Bara den fyller sin funktion en stund så är det mer än bra.
 
Snubblade över denna gamla tråd, så jag tänkte komma med lite facit på hand-kunskaper till er som funderar på spikpistol.

Jag köpte på Biltema för 1400 och nu har jag skjutit ca 6000 spik och den fungerar fortfarande som när den va ny. Om man är hemmapulare är den enligt mitt tycke mycket bra!
 
jag köpte en biltema jag med och är sisådär nöjd...

ibland kommer ingen spik och ibland 2 spik... kanske kan bero på spiken.. bara kört med julas hardhead spik.


tips är att köpa spikpistolen på jula när de har kampanj... 900:- brukar den kosta då.. och är säkert samma modell som biltemas. jag tänkte göra så.. men den var alltid slutsåld vid kampanjen... :(
 
thestrut skrev:
ibland kommer ingen spik och ibland 2 spik... kanske kan bero på spiken.. bara kört med julas hardhead spik.
Aha, ja det låter faktiskt som det är spiken som spökar... Jag har bara använt Biltemas spik, och aldrig råkat ut för dubbelspik eller "luftspik".
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.