Det finns många trådar om inbyggnadshögtalare, sammanfattningsvis verkar man ha kommit fram till att om det ska låta bra blir det ordentligt dyrt, såpass att det lönar sig att beställa från usa.
 
Jo... men jag har inte dom pengarna att lägga på högtalare... max 2.000 spänn för fyra st... dessutom så spelas det mest som bakgrundsmusik här... så därför undrar jag om dessa högtalare kan vara lämpliga för mitt ändamål eller om det kommer skorra eller att dem utelämnar på tok för mycket bas/diskant, jag vet inte... jag kan inget om detta bara att jag vill ha högtalare som funkar för att lyssna på.
 
mrfrenzy skrev:
Det finns många trådar om inbyggnadshögtalare, sammanfattningsvis verkar man ha kommit fram till att om det ska låta bra blir det ordentligt dyrt, såpass att det lönar sig att beställa från usa.
Det finns alltid dem som propagerar för att inträdesbiljetten ska vara väldigt hög för att det ska duga. Du kan komma undan din budget med högtalare från Outdoorspeakerdepot. 3 par ICE530 Custom Series Pair 5 1/4" Ceiling Speakers och 2 st SVC100 Decora Stereo Self-Impedance Matching Volume Controller går på $254 inklusive frakt. Jag skulle tro att de högtalarna ger bättre ljud än de som du först länkade till, men det är mycket spekulation. Högtalare kan man alltid byta om man vill när man tycker att man har råd.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.