J jonaserik skrev:
Lite av hur jag gjorde
Supersnyggt! Schystast är ju att man kan variera luckor och lådor efter smak tycke och trend :)
 
Jepp det går att trassla till det med lådor/dörrar/hyllor i oändliga varianter, bara mäta in hur det kan passa med skåpshöjden. Klart det är inte tillverkarens intension att någon ska göra det, finns ingen som säger att det går, bara så här är det.
 
  • Gilla
chloephu
  • Laddar…
Jag får väl bidra med halva vår garderob, sambons sida har två 180-dörrar och låda ovanför för hennes klänningar. Väggmonterad grå garderob med flera spegeldörrar, lådor och överliggande skåp, i ett inrett rum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
SunCityfamily och 8 till
  • Laddar…
N NoOne2k skrev:
Jag får väl bidra med halva vår garderob, sambons sida har två 180-dörrar och låda ovanför för hennes klänningar. [bild]
Inte illa! Hur löste ni med klädstång, är tex PAX kompatibel?
 
Genaugenau Genaugenau skrev:
Inte illa! Hur löste ni med klädstång, är tex PAX kompatibel?
Jag minns inte hur Ikeas lösning såg ut men jag vet att vi ville ha silvrig klädstång så det slutade med att vi köpte Elfas klädstång och klädstångshållare för vägg på Bauhaus. Att det blev Bauhaus och Elfa har jag för mig att det var billigare än Ikeas dito. Jag vet i alla fall att jag fick kapa stången någon cm då den var lite för lång för 60-stommarna.

Det var kanske inte jättemycket pengar vi sparade på just den lösningen, men då priset sprang iväg för garderoberna så gällde det att spara där det fanns möjlighet ;)

Såhär något år senare är vi fortfarande jättenöjda med vår lösning.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.