Var inne på Ikea i Gävle igår och ställde frågan.
Kanpanjen gäller redan nu!
Hade fått höra förra veckan från "Handla hemma" att dom börjat redan nu men butikeran skulle komma runt v10.
Men i Gävle sa dom alltså att jag får samma där som handla hemma dvs 1000:- annat att handla för för varje 10000:- kök, redan nu!

/L-O
 
Hej,

har försökt att lus läsa IKEA Hemmas sida, men inte hittat något om kampanj.
Däremot stod det för några veckor sedan att det pågick en kökskampanj.....!
 
juliaf skrev:
Hej,

har försökt att lus läsa IKEA Hemmas sida, men inte hittat något om kampanj.
Däremot stod det för några veckor sedan att det pågick en kökskampanj.....!
Jag ringde till en kökskonsulent på "handla hemma" i Älmhult i förra veckan och fick infon.

/L-O
 
Någon som vet om det är kampanj i göteborg också?
 
Jag hörde någon som åkt till IKEA och fått hjälp med att rita sitt kök. Material/artikelspec utskriven. Åkt till Polen och köpt på denna spec 40% billigare.... hmmm. T o m faxat ner och förbeställt. Det var bara att hämta..

Kaisa
 
Köp ditt kök i Polen istället

ikea.pl
ikea.se

ritprogrammet fungerar bra att rita på svenska och sen låta den polska varianten räkna ut priset. Ska du ha vitvaror tjänar du definitivt på detta. Funderar på åka iväg själv.
 
* Hur mycket prisskillnad kan man generellt räkna hem (i procent)?

* Hur mycket väger "standardköket inkl vitvaror?

* Moms (Tull? EU!) eller annan byråkrati?
 
T
viltfjall skrev:
* Hur mycket prisskillnad kan man generellt räkna hem (i procent)?

* Hur mycket väger "standardköket inkl vitvaror?

* Moms (Tull? EU!) eller annan byråkrati?
Tullfritt inom EU!
 
I LKPG så skulle dom börja v 10
 
I älmhult har de kampanjen nu. Var där i helgen och tittade på kök och då frågade jag.
 
Vecka 10 har dom sagt i Barkarby.
 
De har börjat överallt, men de går inte ut med reklamen förän v 10. Jag lovar! är jag köpte kök i förra veckan sa de att det var tur att jag köpte nu för när reklamen går ut kommer det bli hysteriskt på IKE. (och ja, jag fick 1000 kr i presentkort)
 
Kökskampanjen (på alla IKEAvaruhus) pågår v10-21 2007. Eftersom information tidigare gått ut till alla Familymedlemmar om att kampanjen skulle börjat v4, så får alla rabatten redan nu.
 
Då kanske man ska åka och beställa nu i veckan då, lite spännande helt plötsligt ju :)
 
Ikea i Malmö har tjuvstartat med kampanjen. Var där i helgen och köpte kök och fick 2000:- att handla för. Helt ok.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.