Ikea brukar ju med jämna (tror jag...) mellanrum ha ett erbjudande där man får 1.000 kr tillgodo för varje 10.000 man köper kök för. Vet någon när dessa kampanjer brukar dra igång på våren? Eller om det kanske till och med är någon på gång? Onödigt att beställa köket en vecka för tidigt kan man ju säga...
 
Jag tror de alltid har det erbjudandet på Ikea.
 
ok... så var det inte förut, är det någon som kan bekräfta det, vore ju roligt, och framförallt så ger det ju ett annat pris på deras grejer, 10% rabatt kan man säga, visserligen som man måste shoppa på Ikea, men för mig är det åtminstone inget problem...
 
Enligt deras hemsida finns inga pågående kökskampanjer
 
Vi köpte kök vecka 49 (nu i december) och hann precis med innan senaste kampanjen avslutades. Jag har tyvärr ingen aning om när den eventuellt återkommer.

/Peter

yens skrev:
Ikea brukar ju med jämna (tror jag...) mellanrum ha ett erbjudande där man får 1.000 kr tillgodo för varje 10.000 man köper kök för. Vet någon när dessa kampanjer brukar dra igång på våren? Eller om det kanske till och med är någon på gång? Onödigt att beställa köket en vecka för tidigt kan man ju säga...
 
Ring IKEA och fråga. Vi fick reda på datumen av några som jobbade på köksavdelningen. Om jag inte minns fel blir det en kampanj nu under våren.
 
Det var det jag misstänkte, jag vet att när jag köpte mitt förra kök där (2001) så var det februari till slutet på april tror jag, får bli ett samtal till IKEA när jag vet, då postar jag det också!
 
Bra! För jag vill åxå veta, men orkar inte ringa :)
 
IKEAs kökskampanj kommer igen i februari. I alla fall enligt IKEA Malmö där vi frågade förra veckan.
 
Ok, så bra, jag ringde dem precis, och efter ca 2,5 år i telefonkö, fick jag reda på att "normalt brukar det komma under våren, men vi har inte fått några datum".

Men då hoppas vi på februari :)
 
startar i mars sa de på IKEA i Gävle
 
Hej!

Många bud om saken... :)
Vi har fått beskedet att det startar nu i början på februari i Malmö.

Lycka till!
 
Följdfråga: Hur länge pågår kampanjen?
 
Jag var på IKEA Barkarby idag och passade då på att fråga. Killen på köksavdelningen sa att köksveckorna redan har börjat men att de inte går ut med reklam om det förän vecka 10. Han sa ocks hur länge de höll på med jag kommer inte ihåg - kan han ha sagt till vecka 19?
 
Kökskampanjen börjar v 10!

Mvh Stella
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.