MrJay MrJay skrev:
[bild]
En sån där skulle behövas i min verkstad. Visserligen är det bara jag som är där, men det är inte problemfritt ändå.
 
  • Gilla
  • Haha
13th Marine och 2 till
  • Laddar…
MrJay
Hep Hep skrev:
En sån där skulle behövas i min verkstad. Visserligen är det bara jag som är där, men det är inte problemfritt ändå.
Bara att beställa 🙃
 
C
mickesundström skrev:
Har gott om plats i uthuset så den kan lika gärna ligga där mellan användningarna än att man ska räkna vad som är borta mellan utlåningar/uthyrningar
Ha ha, ja där ligger den så klart säkrast, men min tanke är förstås att dra in en del pengar på den. Att låta en kvarts miljon ligga och ruttna i uthuset känns ju inte heller så roligt.

Tror mig kunna hantera saknade delar. Har hygglo några standarvillkor, möjlighet att bevaka uthyrarens ev. fordringar, osv?
 
Jag har hyrt via hygglo, tycker det funkat riktigt bra. Har hyrt saker som man sällan använder själv som padda, radonmätare och större partytält. Ser bara fördelar samtidigt har jag inte fått tummen ur att hyra ut nåt själv, är nog lite för lat för att orka med att synka med hämtningar och lämningar.
 
A
C cpalm skrev:
Ha ha, ja där ligger den så klart säkrast, men min tanke är förstås att dra in en del pengar på den. Att låta en kvarts miljon ligga och ruttna i uthuset känns ju inte heller så roligt.

Tror mig kunna hantera saknade delar. Har hygglo några standarvillkor, möjlighet att bevaka uthyrarens ev. fordringar, osv?
😂nej tanken var att hyra ut men har 15mil till närmsta ställe som säljer delar annars ska det skickas delar 🫣 en kvarts mille ställning har ja inte liggande utan en villagavel+extrafötter och komplettering för en långsida orkar bara inte med folk som vill krångla och får ofta såna på halsen 🤣har inte hyrt ut via hygglo utan till folk som känner folk jag känner och redan där är det uppenbart att folk skiter i hur grejer kommer tillbaka när det inte är dom som betalat dom tyvärr
 
  • Gilla
galento
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.