Jo men det e ju inga bilder :'( Ni har många album men inga bilder i dom, eller e det bara jag som inte kan se :-/ Ritningar kunde jag se, men inte nått på huset :(
 
Uppdatera sidorna och kolla tomt, anläggning av tomt och husresning.....

Bilderna finns där, vi lovar.... Och vi fylle på lite varje dag.
 
ok jag tror dig men jag vill se insidan, det e ju det som räknas och inte utsidan ;D Fast det kanske inte gäller hus ;D
 
Jodå, det räknas. Albumet kommer att uppdateras med insidan och rummen i detalj inom kort, snart hinner vi ikapp med albumet också. De gamla bilderna på bloggen ska vi också försöka få ordning på inom kort. Det är bara så mycket annat som pockar på med bygget och så har en av oss gått och blivit rejält handikappad.
 
Ja jag vätar med spänning :) Jo jag vet att det inte bara är att sitta vid burken hela dagarna.. Mycket annat åxo, handikappad e det robban som har spikat sig på tummen eller?? Hur som helst så krya på er, gärna fort det går inte att vara handikappad när man ska flytta in i nyhuse heller :)
 
Tack för det. Jo det är Robban men dessvärre inget så fögängligt som en spikad tumme. Den som ändå kunde ha en spikad tumme..... Dessvärre är det mycket värre än så.

Vänta med spänning och besök bloggen dagligen så får du snart se det du vill se. ;)
 
Oj det lät allvarligt :'( Jag ska fortsätta med mina dagliga besök i eran blogg... Hoppas att det ordnar sig för er, vad det nu än e så hoppas jag att det inte e nått jätte allvarligt. :-?
 
Ja det är inte bara du som besöker vår blogg. Igår (torsdag) hade vi en veritabel flodvåg av besökare. Det blev totalt 198 unika besökare, inte sidträffar för det hade vi 364 av. Man kan börja fundera vilka här på forumet inte går in på vår blogg och läser. ;)

Vi kan inte säga annat än säga.... Kul att ni tycker vår blogg är så intressant. Tack.
 
Ny uppdatering på bloggen. Fredagen den 13:e blev en riktig lyckodag ändå!

Nu visar vi temperaturen i våra byggtrakter på bloggen också!
 
Vårt fotoalbum har växt idag igen.
 
Det har hänt lite idag, bloggen är uppdaterad med senaste nytt.
 
Bloggen är uppdaterad, vi skolkar i helgen
 
Vårt skolk från bygget har resulterat i en mäss-rapport på bloggen idag.
 
Bloggen fick sig en liten uppdatering idag och fotoalbumet en större. ;)
 
Vi har fyllt på fotoalbumet lite till, nu i Hus-Ute delen
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.