Man kan inte säga annat än grattis till er som har bestämmt er! Vi ska träffa Janne ikväll för att utöka våra huvudbry...
[move]GRATTIS!!![/move]
 
Hej!

Jag tänkte föreslå ett husköparmöte hos oss på lördag kl. 12.00 för de som vill och kan komma. Vi skulle behöva prata igenom tomtköpet, men det kan ju även vara kul att diskutera offerter och husföretag.

Ta med en bullpåse om ni vill. Kaffe finns.. 8)
 
Hej !

Det blir jättebra...vi kommer...med bullar ;)

/ Tessan
 
Det blir jätte bra vi kommer också.

Vi har nog bestämt oss för att bygga med Skidsta men vi kan inte enas om vi ska ha 1 plans eller 1 1/2 plans.

Vi ska träffa Janne nästa fredag och då ska vi ha bestämt oss. ???
 
Nu har vi också skrivit på för Skidsta....* ångest* men det känns king!!! ;D

PS! Anneli låter hälsa att ni inte behöver ta med bullar, vi ordnar det!
 
Skulle gärna komma på lördag men vi är bortresta, Stina är i Borgafjäll och Johan är i Norsjöfjäll 8).

 
Hej! Jag och Lars kommer gärna på lördag. Om det är okej??? Vi har inte fått nån offert av Janne än, men det skulle va kul att höra vad ni har att säga, det känns som man inte kan prata sig nog om hus, vi har fortfarande inte besämt oss för nått specielt hus än, så vi är otroligt avundsjuka på er som har det....vi längtar tills vi är där!!!
Tycker lite synd om våra grannar som också ska bygga i yttersjö, dom hade allt fixat förutom bygglov, så fick dom beskedet att huset var ca 20cm för högt - tillbaka på noll.
 
Godkväll !

Asså, man lever ju bara en gång så varför inte bara tuta och köra, pengar är inget man blir gladare av. Goda grannar är betydligt roligare. Nä nu får man sluta vela (tänkte närmast på mig själv). Problemen får man ta när de kommer (de kanske inte ens gör det). Allt kommer att gå bra för alla, eller hur ? Vill man så kan man.
God Natt, vi ses i Yttesjö..... :D
 
God kväll !

Är det någon fler som har bestämt sig för skidsta förutom de på sönkmyrvägen ?
/ Cilla
 
Vi ska bygga med skidsta men vilket hus det blir vet vi inte riktigt ännu janne kommer på onsdag med en offert...
Nu är det klart med tomten i alla fall, en liten bit på vägen ;)
 
Lars är lite snabb, vi har inte besämmt oss vilka vi ska bygga med än, jag personligen skulle nog sova bättre om nätterna om vi byggde med LB- hus, men vi får se..... det känns lite som det ändras dag för dag... Fast det känns inte så bråttom längre, det får ta den tid det tar, det ska bara bli OTROLIGT skönt när man har besämmt sig för ett hus iallafall
 
Glömmde bort att jag satt vid Erik och Tessans dator, det var jag Frida som skrev det förra med. :D
 
Hej!
vi var på tomterna i dag och gick i solskenet. Otroligt vackert!!! ;D
 
Hej !

Vi var just och plumsade på tomterna.......har nån bestämt sig??, det har inte vi :)

/ Tessan mfl
 
Vad är det för priser på tomterna i Yttersjö?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.