Är det skillnad på ytter- och innerväggar då? Är innerväggarna isolerade förresten?
 
  • Gilla
falkn
  • Laddar…
svartöra svartöra skrev:
Är det skillnad på ytter- och innerväggar då? Är innerväggarna isolerade förresten?
Jag vet inte om innerväggen är isolerad. En väg vi rivit var inte det.
 
Hur gick det till sist? Löste du det på något sätt? Har samma problem i köket. Det luktar inne i ett hörn längst med golvlisten. Tror inte det är några möss inne i huset längre för kan inte se några spår efter dem, bara en urinlukt som är ihållande... hade varit skönt att få bort det utan att behöva a renovera hela köket.
 
Jag undrar också hur det gick. Vi har en lukt i sovrummen byggda 90-talet som också sätter sig i kläder. Sätter sig lukten från musurin i textilier? Vi har redan sanerat gamla delen (60-tal) av huset från virke med pentaklorfenol och jag vet hur det luktar. Detta är en annan lukt.
 
min egen erfarenhet av möss och annat är att det luktar ett tag, sen slutar det. Är det nåt som luktar permanent så är det troligen nåt annat eller så en väldigt aktiv boplats för nåt då.......
 
  • Gilla
Renovera2022
  • Laddar…
S Stefan1972 skrev:
min egen erfarenhet av möss och annat är att det luktar ett tag, sen slutar det. Är det nåt som luktar permanent så är det troligen nåt annat eller så en väldigt aktiv boplats för nåt då.......
Tack för ditt svar.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.