Intet Intet skrev:
Världsrekord i komplicerat tänkande!!

Mät - ring - hämta - montera - klart!
Var är det svåra?
Absolut, felet jag gjorde var som sagt att tänka beställa glasrutan på "nätet"...😂 ...så back to the roots
 
  • Gilla
Intet
  • Laddar…
S sepani skrev:
Absolut, felet jag gjorde var som sagt att tänka beställa glasrutan på "nätet"...😂 ...så back to the roots
Låter som att du borde frågat en äldre släkting om råd kring hur man gör saker i verkliga livet utanför datorn och webshopar, så som att få en sak tillverkad av en verkstad. Ironiskt att du istället använde internet och startade en forumtråd!
 
  • Haha
Bästerortarn och 1 till
  • Laddar…
K kurlakarl skrev:
Låter som att du borde frågat en äldre släkting om råd kring hur man gör saker i verkliga livet utanför datorn och webshopar, så som att få en sak tillverkad av en verkstad. Ironiskt att du istället använde internet och startade en forumtråd!
Nu har jag gjort ett studiebesök i verkliga livet och köpt mig ett fönsterglas....Inte på nätet, alltså)...kostade en hundring...😂😂😂
 
  • Älska
  • Haha
kurlakarl och 1 till
  • Laddar…
S sepani skrev:
Nu har jag gjort ett studiebesök i verkliga livet och köpt mig ett fönsterglas....Inte på nätet, alltså)...kostade en hundring...😂😂😂
Berätta. Hur kändes det?
 
  • Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Berätta. Hur kändes det?
Jag kände mig levande på märkligt sätt 😂😂😂 som om jag levt i en dröm fram till nu…🙀🙀
 
  • Haha
  • Gilla
BengtH och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.