fia_mstd fia_mstd skrev:
Snälla säg att det när någon här inne som gjorde detta! :crysmile: Det är alltså någon som köpt ett plastskelett och placerat det under altanen som är under byggnation för att skrämma slag på den som i framtiden river sagda bygge. Ja det är jätteelakt men det är ju samtidigt jättekul! [bild]
Humorn varierar lite med människan, men människan som gjorde det såg det som döds kul. Andra mer LIKgiltigt....
 
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
Varje grund och källare med självaktning behöver åtminstone ett välmördat lik för att komma till sin fulla rätt.
 
Under arbetet med att riva upp golvet i min kyrka hittade jag en spade ståendes i en grop. Jag har inte hittat liket än...
 
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
harry73
useless useless skrev:
Under arbetet med att riva upp golvet i min kyrka hittade jag en spade ståendes i en grop. Jag har inte hittat liket än...
Och precis därför tycker jag att du behöver en projekttråd :)
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Jo, jag har funderat på det ,men då kommer alla att märka hur långsamt jag jobbar...
 
  • Gilla
maxmsm
  • Laddar…
harry73
Slow building är en livstil likt slow cooking, så kör på
 
  • Gilla
AndersPS och 3 till
  • Laddar…
fia_mstd fia_mstd skrev:
Snälla säg att det när någon här inne som gjorde detta! :crysmile: Det är alltså någon som köpt ett plastskelett och placerat det under altanen som är under byggnation för att skrämma slag på den som i framtiden river sagda bygge. Ja det är jätteelakt men det är ju samtidigt jättekul! [bild]
Haha, klockrent. I vår ska jag ändå ner under vår altan och räta upp en sättning.... muhahaha :D
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Synd bara att plastskelett i naturlig storlek ska vara så dyra. (Det finns ju iofs sätt att få tag på äkta vara gratis...)
 
  • Gilla
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
Jag tror jag ska testamentera mitt skelett till "hyss" :thinking:
 
  • Gilla
fia_mstd och 1 till
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
Synd bara att plastskelett i naturlig storlek ska vara så dyra. (Det finns ju iofs sätt att få tag på äkta vara gratis...)
Länk?
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Jag tror jag ska testamentera mitt skelett till "hyss" :thinking:
Pax för den!
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Gör så, jag tar maskinerna och verktygen då (y)
 
Redigerat:
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Länk?
Till gratis äkta skelett? Tja, kom hem till mig så ska jag visa... moahahahahaha :cool:
 
  • Gilla
TeroM
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Slow building är en livstil likt slow cooking, så kör på
+1 minst, på den(y):rofl:
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Man kanske kan nöja sig med ett kranium Skärmbild av en naturtrogen människokraniummodell till salu på eBay.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Ramnemark och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.