W
fgo fgo skrev:
En unik adventskalender
Oioioi.se
Nästan så det självantänder :crysmile:
 
Katt med tomteluva tittar på en julklapp, humoristiska pratbubblor och text "Gilla oss på Facebook/FredagsFräckisen".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tallguy196 och 3 till
  • Laddar…
Hahaha..
 
  • Gilla
Bono_R
  • Laddar…
richardtenggren
Språket här på forumet har ofta en del att önska, så även detta utskick:
Leende liten pojke visas på en inbjudan till 18 månaders besök med text om tandhälsa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

;)
 
  • Gilla
  • Haha
pingis och 6 till
  • Laddar…
Alltså: Man skrattar åt detta, men egentligen är det djupt tragiskt att så många vuxna mänskor inte ens fattar att de skriver något helt annat än vad de tror de gör.
Och detta är vanligt är det värsta...
 
  • Gilla
tompaah7503
  • Laddar…
Är det det som kallas långvården?
 
  • Gilla
b8q och 5 till
  • Laddar…
Polisbil som stoppat en annan bil vid vägkanten med en humoristisk textkonversation mellan förare och polis.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Zango och 4 till
  • Laddar…
S Snål-Jocke skrev:
Och detta är vanligt är det värsta...
”Att detta är vanligt, är det värsta ..” ?
 
  • Gilla
fahlis
  • Laddar…
Hand håller en tom kartongrulle med blått papper inuti, bakgrunden visar en suddig person.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Full rulle.
 
  • Gilla
ghoti
  • Laddar…
W
Full rulle... Fffrulle...Frulle? Ja tack skinkmacka med senap å en kopp svart :geek:
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Jag beställde en bok från Adlibris för några minuter sen. Det lilla hopp jag hade om att hinna få den innan jul försvann när jag såg fraktalternativen. Uppenbarligen är mina åsikter om vad som är snabbfrakt inte universella:
Skärmdump av fraktval med "Snabbfrakt" 10-15 dagar för 25 kr och markerad "Gratisfrakt" 13-17 dagar.
 
  • Gilla
big mike och 3 till
  • Laddar…
Ärliga iallafall.
 
W
Eller så är de universella, de har ju inte skrivit vilken planets dygn de avser:geek:
 
richardtenggren
FemTummar FemTummar skrev:
Jag beställde en bok från Adlibris för några minuter sen. Det lilla hopp jag hade om att hinna få den innan jul försvann när jag såg fraktalternativen. Uppenbarligen är mina åsikter om vad som är snabbfrakt inte universella:
[bild]
Bokus kunde leverera till innan jul om du beställer senast imorgon, jag beställde där idag med förhoppning om leverans på torsdag eller senast fredag. :)
 
W
Själv så beställde ja klappar till barnen från cdon för ett par veckor sedan.. en av klapparna har de inte ens fått iväg från nätbutiken än och lär inte komma innan jul heller...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.