useless useless skrev:
Sjunde gÄngen den dyker upp pÄ forumet senaste mÄnaden... Dags att börja lÀsa trÄdarna innan postning kanske?
Ha.. DEN var ROLIG.. 😜😜😜
 
Snigla Snigla skrev:
Jag har alltid handen imellan min dörr o bilen pÄ sidan (om det Àr snÄlt om plats).

Men grannarna till vĂ„r bil, pĂ„ parkeringar, sĂ€tter minsann ingen hand imellan.. de bryr sig inte ens om.. om man sitter i bilen och de smĂ€ller upp dörren sĂ„ vĂ„r bil skakar 😳

Det vÀrsta av allt.. de öppnar dörren mycket mer Àn de behöver och anvÀnder..
Jag har haft ett lÄngt allvarligt samtal med tvÄ yngre förmÄgor som fick för sig att lasta in en hylla genom sidodörren pÄ sin bil, bredvid vÄr....
 
  • Wow
  • Ledsen
SÄgspÄnPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Bygg och stormarknadsparkeringar brukar vara stora som himmelska fridens torg. StÀller mig sÄ lÄngt frÄn ingÄngen som det gÄr lÀngst bort i ett hörn dÀr det tar nÄgon minut innan ekot svarar nÀr man ropar.

Tror inte fan att varannan gÄng jag kommer tillbaka Àr det nÄn störd jÀvel som parkerat i rutan bredvid...

Mvh Findus
 
  • Haha
  • Gilla
  • Arg
  • Ledsen
  • Wow
Saelen och 17 till
  • Laddar…
findus42 findus42 skrev:
Bygg och stormarknadsparkeringar brukar vara stora som himmelska fridens torg. StÀller mig sÄ lÄngt frÄn ingÄngen som det gÄr lÀngst bort i ett hörn dÀr det tar nÄgon minut innan ekot svarar nÀr man ropar.

Tror inte fan att varannan gÄng jag kommer tillbaka Àr det nÄn störd jÀvel som parkerat i rutan bredvid...

Mvh Findus
De mÄste sikta pÄ en annan bil gör att parkera nÄgorlunda rakt.
 
  • Gilla
  • Haha
  • Ledsen
kia9 och 8 till
  • Laddar…
Fairlane
findus42 findus42 skrev:
Bygg och stormarknadsparkeringar brukar vara stora som himmelska fridens torg. StÀller mig sÄ lÄngt frÄn ingÄngen som det gÄr lÀngst bort i ett hörn dÀr det tar nÄgon minut innan ekot svarar nÀr man ropar.

Tror inte fan att varannan gÄng jag kommer tillbaka Àr det nÄn störd jÀvel som parkerat i rutan bredvid...

Mvh Findus
Det har jag ocksÄ mÀrkt. Jag tror bilar Àr flockdjur.
 
  • Haha
  • Gilla
Saelen och 8 till
  • Laddar…
findus42 findus42 skrev:
Bygg och stormarknadsparkeringar brukar vara stora som himmelska fridens torg. StÀller mig sÄ lÄngt frÄn ingÄngen som det gÄr lÀngst bort i ett hörn dÀr det tar nÄgon minut innan ekot svarar nÀr man ropar.

Tror inte fan att varannan gÄng jag kommer tillbaka Àr det nÄn störd jÀvel som parkerat i rutan bredvid...

Mvh Findus
Det var precis sÄ det gick till. StÀllde mig lÀngst bort pÄ en nÀstan öde IKEA parkering pÄ en vardagsförmiddag - ÀndÄ Àr det ett par idioter som envisas med att slÀpa en bokhylla över hela parkeringen till sin lilla bil de parkerat precis jÀmte min. Det fanns dessutom inte en chans i universum att den skulle fÄ plats i bilen med mindre Àn att köra över den.
 
  • Wow
martin43
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
att slÀpa en bokhylla över hela parkeringen till sin lilla bil de parkerat precis jÀmte min.
De behövde antagligen stödja hyllan pĂ„ din motorhuv i samband med att de lastade. Fullt naturligt! đŸ˜łđŸ€“đŸ˜±
 
  • Haha
  • Ledsen
Testarn och 6 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Det var precis sÄ det gick till. StÀllde mig lÀngst bort pÄ en nÀstan öde IKEA parkering pÄ en vardagsförmiddag - ÀndÄ Àr det ett par idioter som envisas med att slÀpa en bokhylla över hela parkeringen till sin lilla bil de parkerat precis jÀmte min. Det fanns dessutom inte en chans i universum att den skulle fÄ plats i bilen med mindre Àn att köra över den.
Fick mig o tĂ€nka pĂ„ den dĂ€r filmen med Mr Bean och hans fĂ„tölj

 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
 
  • Gilla
  • Haha
Sthlm1891 och 13 till
  • Laddar…
4774
Tokslut Tokslut skrev:
[bild]
😂
 
richardtenggren
mexitegel mexitegel skrev:
Det var precis sÄ det gick till. StÀllde mig lÀngst bort pÄ en nÀstan öde IKEA parkering pÄ en vardagsförmiddag - ÀndÄ Àr det ett par idioter som envisas med att slÀpa en bokhylla över hela parkeringen till sin lilla bil de parkerat precis jÀmte min. Det fanns dessutom inte en chans i universum att den skulle fÄ plats i bilen med mindre Àn att köra över den.
Om man dubbelparkerar sÄ Àr det fÄ som apar efter, hatar dessa som stÀller sig intill Àven nÀr det Àr tomt! BlixtlÄsprincipen borde gÀlla parkeringsplatser med.

Man ska helst Ă„ka Porsche, dĂ„ vet de flesta att det Ă€r dyrt och hĂ„ller sig borta tydligen đŸ€“
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Om man dubbelparkerar sÄ Àr det fÄ som apar efter, hatar dessa som stÀller sig intill Àven nÀr det Àr tomt! BlixtlÄsprincipen borde gÀlla parkeringsplatser med.

Man ska helst Ă„ka Porsche, dĂ„ vet de flesta att det Ă€r dyrt och hĂ„ller sig borta tydligen đŸ€“
Jag stÀller mig tvÀrtom hellre bredvid en dyr bil eftersom jag inbillar mig att de har vett att hÄlla i sina dörrar.
 
  • Gilla
  • Haha
Emil.P och 9 till
  • Laddar…
F fiskbuggaren skrev:
Jag stÀller mig tvÀrtom hellre bredvid en dyr bil eftersom jag inbillar mig att de har vett att hÄlla i sina dörrar.
Ja aldrig bredvid nÄgon sunkig bil med barnstolar.
 
  • Gilla
  • Haha
frause och 6 till
  • Laddar…
richardtenggren
F fiskbuggaren skrev:
Jag stÀller mig tvÀrtom hellre bredvid en dyr bil eftersom jag inbillar mig att de har vett att hÄlla i sina dörrar.
Jag stĂ€ller mig gĂ€rna inte bredvid nĂ„gon bil annat Ă€n i nödfall đŸ€“

Men en bekant som kör Porsche sÀger att de dÀr trötta bilarna med barnstolar respekterar Porscharna och hÄller sig undan, sÀmre med hans tidigare dyra Audi han körde till vardags.
 
  • Gilla
martin43 och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
P Pin skrev:
Ja aldrig bredvid nÄgon sunkig bil med barnstolar.
Jag har ju sjÀlv barnstolar, men kanske inte sunkig bil dÄ, men mina barn kliver inte i och ur sjÀlva heller :)
 
  • Gilla
jarlh och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.