D Daniel 109 skrev:
Vad var nästa försök? För oss utan twitter.
6o1ades4zq8a1.jpg
 
  • Gilla
  • Haha
Thomas1972 och 5 till
  • Laddar…
Alla ni som satt på julafton och tänkte att den färgen skulle man haft.
Silverfärgad hink med spegelglans, blå pensel, svart-gult mönster. Röd handtag, trasig golvplatta, optisk illusion.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
  • Älska
Klass0n och 8 till
  • Laddar…
Wut?! När jag läste hans första svar (“how dare you?”) tolkade jag det mer som ett erkännande om att hon vunnit den ordväxlingen och att han gav henne en liten tipp på hatten. Men det var alltså en oförtjänt positivt tolkning; sde, verkligen.
 
F fiskbuggaren skrev:
Wut?! När jag läste hans första svar (“how dare you?”) tolkade jag det mer som ett erkännande om att hon vunnit den ordväxlingen och att han gav henne en liten tipp på hatten. Men det var alltså en oförtjänt positivt tolkning; sde, verkligen.
Försöker man plocka poänger bland sina manliga anhängare med ömtåligt ego så erkänner man sig nog aldrig slagen.
 
  • Gilla
boschkenta och 4 till
  • Laddar…
I sitt eget huvud så har han vunnit och satt henne på plats. Övriga världen ser vilken patetisk ursäkt till människa han är. Det finns ju dock en klick incels som ser honom som en alfahanne och fortsätter mata hans känsliga ego, köper patetiska kurser osv av honom.
 
  • Gilla
boschkenta och 6 till
  • Laddar…
George Orwell kunde verkligen skåda i kristallkulan! :surprised:

Människor i pub, tittar på fotboll, omgivna av ölflaskor, med ett Orwell-citat om kontroll.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

 
  • Gilla
boschkenta och 6 till
  • Laddar…
Jag visste inte vem han var, men nu när jag tagit reda på det tycker jag kanske mest att det är ett samhällsproblem att folk bryr sig om att en f.d. kickboxare försöker håna en f.d. barnstjärna.

GT:s comeback var väl rolig, men att det ens blir uppmärksammat visar bara på tragikomiken i kändiskulten.

Nästa groda, tack!
 
  • Gilla
hyggabus och 3 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jag visste inte vem han var, men nu när jag tagit reda på det tycker jag kanske mest att det är ett samhällsproblem att folk bryr sig om att en f.d. kickboxare försöker håna en f.d. barnstjärna.

GT:s comeback var väl rolig, men att det ens blir uppmärksammat visar bara på tragikomiken i kändiskulten.

Nästa groda, tack!
Samhällsproblemet är väl att det finns såna människor som honom. Tragiskt men sant
 
Det faktum att hela välden måste ha en åsikt är om vad kändisar säger är knappast rimligt. Det blir inte sällan tokfördömanden om det inte är 100% PK.

Jag undrar hur många kändisar som vågar säga vad de egentligen tycker.
 
  • Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
PK gnäll igen...
 
  • Gilla
mikethebik
  • Laddar…
iPad kamouflerad mot bilens lädersäte; lätt att missa; humoristiskt exempel på vardagsproblem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Sofriko och 15 till
  • Laddar…
Om det är PK att döma ut Andrew Tate så är vårt samhälle på väg åt helvete. Han försörjer sig visserligen på att få uppmärksamhet men det finns gränser. Detta har inget som helst att göra med hans patetiska försök att håna GT utan övriga saker som han sagt och gjort.
 
  • Gilla
arkTecko och 1 till
  • Laddar…
F Fields of Anfield Road skrev:
Om det är PK att döma ut Andrew Tate så är vårt samhälle på väg åt helvete. Han försörjer sig visserligen på att få uppmärksamhet men det finns gränser. Detta har inget som helst att göra med hans patetiska försök att håna GT utan övriga saker som han sagt och gjort.
Att hans patetiska försök att få extra uppmärksamhet lyckas är ju tragiskt, att han får ett följe av aggressiva fjantar som tycker att hans kvinnofientliga inställning är något att gilla är skrämmande.

So ridiculous it isn't even funny.
 
  • Haha
Luddis_1
  • Laddar…
Mikael_L
Jag fattar nada om vad och vem ni pratar om i de senaste inläggen. Att det är någon slags humor går mig dock helt förbi ... :thinking: :sweat:
 
  • Gilla
Cruzze och 11 till
  • Laddar…
  • Gilla
  • Haha
mikethebik och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.