Tack för alla råd!

Efter mkt funderande och många om och men har jag nu beställt en Nilfisk Attix 44. Hoppas att den blir bra :)
 
ceson ceson skrev:
Boschen jag länkade till är L-Klassad min är M-klassad vad jag har kunnat förstå så är skillnaden på L och M den automatiska filterrengöringen om detta stämmer överlåter jag till någon som är mer påläst att bekräfta eller dementera.
[bild]
filterrengörningen. och filter är olika. har du en dammsugar i H klassen så varnar den när den får sämre sugkraft
 
P
Okej, med forumets samlade skara så frågar jag.. Vilka märken mer än Festool har dammsugare som inte har filtret ner i behållaren?
 
Min Kärcher WP6 P Premium har inte filtret ner i behållaren.
Antagligen WP5:an också eftersom den delar bruksanvisning med 6:an men kan inte bekräfta då jag inte har någon 5:a.
 
Bosch 35 och 55 iaf:)
 
Redigerat:
P
Skall kolla upp kärchern, även boscharna skall kollas upp! tack för tipset (y)
 
Blir en väldig skillnad med lite grövre slang. Oavsett om det är Kärscher, Festool eller något annat. Har en Festool CT22 där den suger "det mesta" då man har griva slangen. Med tunn slang så är den nästan lika vek somden Kärscher jag köpte först.

Är för övrigt supernöjd med CT22:an förutom att den är ruskigt tung och klumpig.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.