murak
Tack för alla svar. Konstruktiv kritik är så klart det bästa :) Hur som helst har jag en del att reda ut idag.
 
Håll oss uppdaterade :)
 
  • Gilla
murak
  • Laddar…
Be dom måla in ventil/ventiler, trist detalj som gärna får försvinna så gott det går.
 
  • Gilla
murak
  • Laddar…
fy fan va kasst.
 
Nope... Detta är inte professionellt utfört på en enda fläck. Håll inne betalning tills dom åtgärdat det helt korrekt, och de får givetvis slipa ner alla rinningar och måla ett extra lager på deras bekostnad (kontrollera att du inte behöver betala för den färgen/tiden - för egna tidrapporter om när de har jobbat och hur länge dom har jobbat, om du har möjlighet till det).
 
murak
Tänk vad lite gammal hederlig kommunikation kan göra - efter ett kort samtal var vi överens om vad som skulle göras.

Jag ser nu att tråden finns på förstasidan. Jag kommer be admin ta ner den då arbetet inte är färdigt och alla (även hantverkare) förtjänar en andra chans. Meningen med tråden är inte att hänga ut någon - bara få åsikter om arbetet skulle godkännas eller ej, vilket jag fått med råge.
 
murak skrev:
Tänk vad lite gammal hederlig kommunikation kan göra - efter ett kort samtal var vi överens om vad som skulle göras.

Jag ser nu att tråden finns på förstasidan. Jag kommer be admin ta ner den då arbetet inte är färdigt och alla (även hantverkare) förtjänar en andra chans. Meningen med tråden är inte att hänga ut någon - bara få åsikter om arbetet skulle godkännas eller ej, vilket jag fått med råge.
Man ska inte behöva förklara för en seriös målare att färgen ska täcka alla ytor....
Det är tur jag målar mina hus själv, det är ju ingen raketforskning direkt...
 
  • Gilla
oceanis
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.