RoTe
Som sagt, det var bättre du letade än att vi gjorde det. Men usch va dryg jag är...
 
  • Haha
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Som sagt, det var bättre du letade än att vi gjorde det. Men usch va dryg jag är...
På vilket sätt bad jag er att leta? Jag frågade om någon hade ett liknande släp och möjligtvis visste var chassinumret satt. Är det jättekonstigt i din värld?
 
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Som sagt, det var bättre du letade än att vi gjorde det. Men usch va dryg jag är...
Nu hittade ju han det genom att fråga och få svar även om svaret inte kom från forumet.
Tanken med ett forum är väl att just det, vissa har frågor och vissa har svar, vore ju trist om ingen fick ställa frågor om saker som man har problem med:)
 
  • Gilla
PappasHammare och 4 till
  • Laddar…
RoTe
Det jag menat är att det är en högst begränsad yta att leta på eftersom vi vet att det är höger sida. Skulle absolut gått fortare att bara titta ordentligt. Men men...
 
Lustigt att inte besiktningsmannen hittade numret…. De om någon borde väl veta var de skall finnas 🤔
 
R roli skrev:
Lustigt att inte besiktningsmannen hittade numret…. De om någon borde väl veta var de skall finnas 🤔
Nja, det kan ju sitta lite varsomhelst och det är väl svårt att ha koll på precis alla modeller antar jag. Är släpet nyare (från 2005) så ska det sitta på höger sida men det är i princip allt som specificeras. I mitt fall var numret helt osynligt i dagsljus, jag var tvungen att tvätta med sprit för att få en kontrast så att det syntes. Fick åka tillbaka och visa upp det för att få godkänt :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.