Det är något eller mycket som inte verkar stämma i denna story! Kanske har kvinnan en advokat/ombud som gillar att garnera historien med smaskiga detaljer för att vinna målet…
 
Nu har jag anmält redaktionen för artikeln, hoppas de är snälla mot mig........
 
  • Haha
1
  • Laddar…
N Niq skrev:
Så du menar att om en kvinna har sex med en man som är gift vilket hon kanske inte visste så har han rätt att utpressa henne på pengar och sex?

Hur kan det vara kvinnans fel?
enkelt... det är alltid någon annans fel.
 
TRJBerg
Sorgligt.
 
B Bopåzoo skrev:
Synd att byggahus förstörs på detta sett.
Överdriver du inte rätt rejält nu?
 
  • Gilla
TRJBerg och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Överdriver du inte rätt rejält nu?
Det tycker i alla fall inte jag.

Tycker inte att den typen skandelrubriker hör hemma på att Byggahus. Framför allt inte när rubriken är vinklad så att den försämrar gemene mans bild av hantverkare.

Forumet ska ju vara en support för husägare oavsett om det handlar om eget fix eller vid anlitande av hantverkare. Det enda denna artikel gör är ju att skapa oro.

Att bedragaren råkade vara hantverkare är ju helt orelevant för det aktuella fallet. Han kan lika gärna ha varit advokat, glassgubbe, pizzabagare eller tågkonduktör.
Det var en man som var bedragare och som offret hade ett förhållande med. Yrket är intressant.
 
  • Gilla
Niklas Wulff
  • Laddar…
S Stuff skrev:
Tycker inte att den typen skandelrubriker hör hemma på att Byggahus.
Nej jag förstår och kan hålla med om det du skriver. Jag tycker heller inte att artikeln är speciellt relevant.

Det är dock rätt långt ifrån att "förstöra" ett forum/website anser jag. Att använda ordet "förstöra" tycker jag är lika överdrivet som de skandalrubriker du själv kritiserar.
 
  • Gilla
gaia och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.