Tack, det var det roligaste som hänt idag.

Sitter på ett sunkigt hotell någon timme utanför Milano och har precis fått i mig en klar soppa med ravioli som smakade ojäst degklump och sedan en bit skinka typ tjokare påläggsskinka indränkt i olja med mos på en tallrik bredvid, fy fan vad äckligt, och ovanpå det är det minus 5 grader utanför. Känns inte precis som en plats i solen precis:thumbdown: om man då bortser från de två glasen vin som slank ner lätt som en plätt :oops:.

Lovar att jag snart ska uppdatera lite i tråden, har haft lite annat att pyssla med den senaste tiden.

Önskar alla en riktigt god jul :beer:

Häng med i tråden där vi tar skryt och dålig smak till en ny och oanad nivå (y)




.
 
  • Gilla
Gustav Fredriksson och 8 till
  • Laddar…
MultiMan
God Jul och en speciell hälsning från landet som vet hur man lockar smaklökarna på ett alldeles härligt dekadent sätt, Danmark. Min egen favorit blev tidigt veterinärens nattmacka, men nästan alla välgjorda smörrebröd slår det italienska köket, imho. :cool:

http://maleriogfoto.blogspot.se/2015/12/dyrlegens-nattmat.html
 
  • Ett smörrebröd med leverpastej, bacon, rödbetor och stekt svamp på ett rutmönstrat fat.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Anna_H och 3 till
  • Laddar…
Nu blev jag hungrig :p
 
Har läst från början ... till slut .Tror jag börjar om igen :) fantastiskt kul och intressant läsning.
Får inspiration till att lägga ut vårt bygge från början till slut nu i efterhand . Hursomhelst Grymt bygge! och Garaget är ju en dröm ... (y).
 
  • Gilla
Racing
  • Laddar…
Pågående bygge av ett hus med oputsade tegelväggar och ett delvis täckt tak under en grå himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Back in Sweden.

Vad ska man säga? Att ett hus ritat och byggt av en gammal raggarslusk kunde bli så läsvärt.
Man ska kanske sadla om på gamla dagar, G Wingårdh nu får du se opp:cool: :crysmile::rofl::crysmile:

Och Multiman, jag kan bara hålla med dig, men så är jag ju en gammal båtflykting därifrån, så jag är kanske inte helt objektiv. Men idag blir det svensk husmanskost, Taco´s ;)
 
  • Gilla
Vidar K och 13 till
  • Laddar…
Varför tråden blivit så populär kan till stor del bero på att du har mycket bilder och skrivit vad/hur du gjort.
Sen gick ju tråden in i andra andningen när någon trodde att du dött eller konkat... Men sen var det full fräs igen.
 
  • Gilla
Gustav Fredriksson och 2 till
  • Laddar…
hsd
Grattis Racing och God Jul
 
  • Gilla
Racing och 1 till
  • Laddar…
Buuh för jante jerpa! Racing har gjort ett imponerande jobb. Lite skryt är roligt, man behöver inte vara så ödmjuk jämnt. Det kommmer väl med hans jänkarfeber? Sedan tycker jag väldigt lite är överdrivet smaklöst. Dock håller jag med gnällspiken om att badkaret inte håller måttet, köp ett utan vägg på tassar! Grinden med pelare är grym! Men du skall flytta ner belysningen lite så att den övre ljuspelare inte bryts så abrupt. God jul!
 
elpaco elpaco skrev:
Buuh för jante jerpa! Racing har gjort ett imponerande jobb. Lite skryt är roligt, man behöver inte vara så ödmjuk jämnt. Det kommmer väl med hans jänkarfeber? Sedan tycker jag väldigt lite är överdrivet smaklöst. Dock håller jag med gnällspiken om att badkaret inte håller måttet, köp ett utan vägg på tassar! Grinden med pelare är grym! Men du skall flytta ner belysningen lite så att den övre ljuspelare inte bryts så abrupt. God jul!
Var nånstans har jag dissat?
Jag skrev att jag tror att tråden blivit populär genom mycket text och bilder. Det är värdelöst att göra en textbaserad byggtråd.

JAG har aldrig trott att nån konkat, det var några andra.

Själv har jag följt tråden från den var hyfsat ny och är imponerad av båda byggena/renoveringen. En av få trådar jag har på bevakning.
Så inget jante från min sida!
 
harry73
Elpaca anklagar inte dig:)
Och gnällspiken är Thomas
 
  • Gilla
Dortmunder DAB
  • Laddar…
Dan innan julafton, och att fastna i denna tråd var INTE vad jag borde gjort.
Jag har snabbspolat igenom i 2 timmar.
Jätteintressant bygge. Eller ska man säga byggen. Du verkar ju inte vara klar än.
Och vilken rolig tråd!!!
 
  • Gilla
Racing
  • Laddar…
M
Vilken energi och intresse du verkar besitta! Man blir lite smått avundsjuk.
Intressant tråd med mycket bilder, sånt gillar vi(y)
 
  • Gilla
Racing och 1 till
  • Laddar…
Åsa Lund
Imorgon blir det toalett, häng med i tråden där vi tar skryt och dålig smak till en ny och oanad nivå (y)[/QUOTE]

Riktigt snygg fanérpassning på lådfronterna i köket. Imponerande!
 
en till sträckläsare här. 3 timmar... wow. vilken kåk! imponerande, och jag gillar läget på landet. ännu mer imponerande är dock din energi, både för allt du skapar och för att du orkar uppdatera oss andra. hatten av!
 
  • Gilla
Racing
  • Laddar…
Har inte läst hela tråden, faktiskt bara sista inlägget. Inte imponerad fattar inte grejen...
 
  • Gilla
Racing och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.