K
Jag skulle aldrig tolerera att en granne gick runt ute på sin trädgård naken, fanns en som bodde i närheten där jag bodde förr som gick runt naken hemma och i sin trädgård . denna fick utstå att folk vände sig bort om man möttes ute eller i affären ja var som. Fick även många skriftliga klagomål på detta. Så tack vare detta så blev det alltid dålig stämning runt denna person
 
Staffans2000
K Krille_90_ skrev:
Jag skulle aldrig tolerera att en granne gick runt ute på sin trädgård naken, fanns en som bodde i närheten där jag bodde förr som gick runt naken hemma och i sin trädgård . denna fick utstå att folk vände sig bort om man möttes ute eller i affären ja var som. Fick även många skriftliga klagomål på detta. Så tack vare detta så blev det alltid dålig stämning runt denna person
Maken till småborgerlig inskränkt attityd, får man leta efter.

Staffan
 
  • Gilla
  • Haha
Hemmakatten och 11 till
  • Laddar…
K Krille_90_ skrev:
Jag skulle aldrig tolerera att en granne gick runt ute på sin trädgård naken, fanns en som bodde i närheten där jag bodde förr som gick runt naken hemma och i sin trädgård . denna fick utstå att folk vände sig bort om man möttes ute eller i affären ja var som. Fick även många skriftliga klagomål på detta. Så tack vare detta så blev det alltid dålig stämning runt denna person
"denna fick utstå att folk vände sig bort om man möttes"

fan va skönt, mindre skitsnack! Mer naket tack! :cool:
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Alfredo och 5 till
  • Laddar…
K
Tokslut Tokslut skrev:
"denna fick utstå att folk vände sig bort om man möttes"

fan va skönt, mindre skitsnack! Mer naket tack! :cool:
Tur att du inte bor i det området hör jag
 
  • Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
K Krille_90_ skrev:
Jag skulle aldrig tolerera att en granne gick runt ute på sin trädgård naken, fanns en som bodde i närheten där jag bodde förr som gick runt naken hemma och i sin trädgård . denna fick utstå att folk vände sig bort om man möttes ute eller i affären ja var som. Fick även många skriftliga klagomål på detta. Så tack vare detta så blev det alltid dålig stämning runt denna person
Jag tycker det är lika illa eller mer illa att gå runt utan tröja i matbutiken på sommaren. Det ger väldigt dålig stämning. Sker oftast längs kustorterna :)
Om någon går naken i sin trädgård så har vi fortfarande inte med det att göra. Tråkigt att det blev medborgargarde som inte gillar sånt.
PS. Jag vill lika lite se dig naken som med fet ölkagge eller 6 pack. Men jag hade aldrig ens brytt mig om du sprungit runt naken.
 
  • Gilla
mikethebik och 3 till
  • Laddar…
R Rkarlsson skrev:
Jag tycker det är lika illa eller mer illa att gå runt utan tröja i matbutiken på sommaren. Det ger väldigt dålig stämning. Sker oftast längs kustorterna :)
Om någon går naken i sin trädgård så har vi fortfarande inte med det att göra. Tråkigt att det blev medborgargarde som inte gillar sånt.
PS. Jag vill lika lite se dig naken som med fet ölkagge eller 6 pack. Men jag hade aldrig ens brytt mig om du sprungit runt naken.
Ingen risk att du ser mig gå omkring med ett 6 pack
Kylskåpet är lite för tungt för att springa omkring med i trädgården
En riktig man har ju inte sitt 6 pack på magen utan i kylskåpet :cool:;)
 
  • Haha
  • Gilla
mikethebik och 3 till
  • Laddar…
K
R Rkarlsson skrev:
Jag tycker det är lika illa eller mer illa att gå runt utan tröja i matbutiken på sommaren. Det ger väldigt dålig stämning. Sker oftast längs kustorterna :)
Om någon går naken i sin trädgård så har vi fortfarande inte med det att göra. Tråkigt att det blev medborgargarde som inte gillar sånt.
PS. Jag vill lika lite se dig naken som med fet ölkagge eller 6 pack. Men jag hade aldrig ens brytt mig om du sprungit runt naken.
jag håller med dig det är inte trevligt i affär. Visst men lite kan jag förstå dessa som tyckte illa om detta. Detta skedde i ett tättbebyggt radhusområde utan några som helst insynsskydd.man kanske skulle bo ensligt om man nu inte klarar ha kläder på sig . Hade jag vid den tiden bott närmare så jag hade sett detta hade jag varit missnöjd och sagt ifrån, inne får väl människan göra som den vill men inte ute kan jag tycka. Men sättet resten av dem boende skötte detta på är inte heller okej. Så varje vår/sommar drog det igång igen. Skönt att flyttat därifrån. Kan jag säga
 
Staffans2000
K Krille_90_ skrev:
man kanske skulle bo ensligt om man nu inte klarar ha kläder på sig
Eller om man inte tål att se hud.

Staffan
 
  • Gilla
lordi och 5 till
  • Laddar…
K
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Eller om man inte tål att se hud.

Staffan
lättklädd okej, naken när det stör inte okej
 
Staffans2000
K Krille_90_ skrev:
lättklädd okej, naken när det stör inte okej
Det är väl det där, att det stör, som stör! Vuxna karlar som inte tål att se hud, är störande och lite fjolligt faktiskt:D

Staffan
 
  • Gilla
lordi och 5 till
  • Laddar…
K
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Det är väl det där, att det stör, som stör! Vuxna karlar som inte tål att se hud, är störande och lite fjolligt faktiskt:D

Staffan
vem har sagt att det enbart gäller vuxna klarlar i detta fall?
 
Staffans2000
K Krille_90_ skrev:
vem har sagt att det enbart gäller vuxna klarlar i detta fall?
Ingen
 
Redigerat:
  • Haha
Krux
  • Laddar…
K
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Det är väl det där, att det stör, som stör! Vuxna karlar som inte tål att se hud, är störande och lite fjolligt faktiskt:D

Staffan
du är av den åsikten jag är av en helt annan. Nu drabbade detta aldrig mig som tur är för jag skulle sett till att visa mitt missnöje och försökt stoppa det speciellt nu när jag har små barn. Inte på samma sätt som detta sköttes dock
 
Staffans2000
K Krille_90_ skrev:
Nu drabbade detta aldrig mig som tur är för jag skulle sett till att visa mitt missnöje och försökt stoppa det speciellt nu när jag har små barn.
Milda Matilda!
Såklart att de små oskyldiga liven måste skyddas från en sådan styggelse.

Du driver inte med oss? För det här lät för dumt.

Staffan
 
  • Gilla
TRJBerg och 5 till
  • Laddar…
K
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Milda Matilda!
Såklart att de små oskyldiga liven måste skyddas från en sådan styggelse.

Du driver inte med oss? För det här lät för dumt.

Staffan
Eftersom du inte kan tänka dig hur en situation ser ut och kan uppfattas från någon annan än dig själv utifrån dina egna intryck och tycken. Så känns det inte som någon större idé att diskutera detta med dig. Jag kan se och föreställa mig från olika perspektiv så jag har en annan syn på detta. Nu menar jag inte att dem aldrig få se någon naken men när en människa konstant är det och dessutom har en trädgård utan någon som helst insynsskydd så tycker jag inte att varken jag eller någon annan i familjen vill / ska behöva se detta. Särskilt inte en människa som skulle få för sig att komma fram näck och prata som denna person kunde göra ,
Lek med tanken att en vuxen näck människa kommer fram och börja prata med din 3 åring. Vad skulle du tycka om det?
 
  • Gilla
ToRy
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.