H Harrison skrev:
.

Du och din pryda granne kanske kan inspireras av Gevalia-reklamen "När du får oväntat besök".
Ja vill de ha kaffe får de gärna det. Nu går jag som mest naket i kallingar, skiter fullkomligt i om grannen ser mig och har de problem med det kan de ju skaffa sig en hobby istället för att titta in hos sina grannar. Det är ytterst otrevligt beteende att snoka och se vad grannarna gör. Vet att när jag bodde i lägenhet så fick en fluktare en skarp varning då han stod med kikaren för att kolla in granntjejen i andra huset när hon bytte om.

Själv är jag ute och springer nästan varje dag i villakvarter och jag tittar då jävlar inte in i några hus, om jag gör det så skiter jag väl om så de varit nakna. Det är deras hem.

F fsn skrev:
Var har jag skrivit att jag har ringt polisen, tror du det eventuellt kan finnas fler grannar? Läs igenom tidigare inlägg.
Okej. Ringde dina andra grannar polisen för att personen var naken inne eller ute?
 
  • Gilla
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
R Rkarlsson skrev:
Ja vill de ha kaffe får de gärna det. Nu går jag som mest naket i kallingar, skiter fullkomligt i om grannen ser mig och har de problem med det kan de ju skaffa sig en hobby istället för att titta in hos sina grannar. Det är ytterst otrevligt beteende att snoka och se vad grannarna gör. Vet att när jag bodde i lägenhet så fick en fluktare en skarp varning då han stod med kikaren för att kolla in granntjejen i andra huset när hon bytte om.

Själv är jag ute och springer nästan varje dag i villakvarter och jag tittar då jävlar inte in i några hus, om jag gör det så skiter jag väl om så de varit nakna. Det är deras hem.

Okej. Ringde dina andra grannar polisen för att personen var naken inne eller ute?
Jag har en granne som spanar kontinuerligt på mig och har koll på allt jag gör. Sedan httar de på en massa skvaller som de sedan sprider till andra grannar, släkt och vänner. Både herr och fru är oerhört kreativa när det gäller skvaller och det brukar inte finnas någon sanning i det de säger om mig. Strax efter min flytt hit så började jag känna mig bevakad och jag undrade om min känsla var inbillning, men sedan kom de och avfyrade sina första klagomål och jag var helt förstummad. Efter tre decennier känner jag mig fortfarande bevakad av dem. Frun har fått artros och värk i käklederna och jag tror att jag vet orsaken.
 
  • Haha
  • Gilla
mikethebik och 3 till
  • Laddar…
F
R Rkarlsson skrev:
Ja vill de ha kaffe får de gärna det. Nu går jag som mest naket i kallingar, skiter fullkomligt i om grannen ser mig och har de problem med det kan de ju skaffa sig en hobby istället för att titta in hos sina grannar. Det är ytterst otrevligt beteende att snoka och se vad grannarna gör. Vet att när jag bodde i lägenhet så fick en fluktare en skarp varning då han stod med kikaren för att kolla in granntjejen i andra huset när hon bytte om.

Själv är jag ute och springer nästan varje dag i villakvarter och jag tittar då jävlar inte in i några hus, om jag gör det så skiter jag väl om så de varit nakna. Det är deras hem.



Okej. Ringde dina andra grannar polisen för att personen var naken inne eller ute?
Du, det är jävligt oklart vilken situation som gjorde att nån ringde polisen men det föregicks av att flera, inklusive mig bett äckelkärringen klä på sig och i retur fått svar, det ena dummare än det andra. Det var ett ganska påtagligt och ofta diskuterat ämne bland övriga grannar. Om jag får gissa så var polispåringningen efter att en granne försökt spola bort tanten med vattenslangen när hon skulle köra trimmer naken i tomtgräns när det var kalas med gäster hos grannen.
 
F fsn skrev:
Du, det är jävligt oklart vilken situation som gjorde att nån ringde polisen men det föregicks av att flera, inklusive mig bett äckelkärringen klä på sig och i retur fått svar, det ena dummare än det andra. Det var ett ganska påtagligt och ofta diskuterat ämne bland övriga grannar. Om jag får gissa så var polispåringningen efter att en granne försökt spola bort tanten med vattenslangen när hon skulle köra trimmer naken i tomtgräns när det var kalas med gäster hos grannen.
Härligt kvarter.
Aja, hon kunde väntat till kalaset var klart. Ganska otrevligt att köra trädgårdsmaskiner när grannarna sitter ute och äter eller har kalas.
För hennes egen skull kanske hon iallafall skulle haft byxor så hon inte skulle skadat sig. Men där håller jag med att hon kunde varit medgörlig.
 
  • Gilla
SarB och 2 till
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Jag tror att de flesta går naken inomhus. Kanske inte hela tiden, men ibland i alla fall
H heimlaga skrev:
Jag känner en person som är lika pryd som du är och ärligt talat så är det ingenting den personen mår bra av själv.

Vi går också nakna inomhus ibland. Framför allt mellan duschen och sängen. Vill någon fönstertitta så är det på deras egen risk;)
En gång kom jag in till en kamrat då han satt naken vid köksbordet och åt kött och potatis och för honom var det inget problem sade han så jag tänkte att hur skulle det då kunna vara ett problem för mig. Jag satte mig och pratade en stund och då han hade ätit färdigt och pratat en stund gick han och hämtade kalsongerna som han hade lämnat efter sig då potatisen blev färdigkokt medan han var i duschen.
Man skall inte göra naturliga saker krångligare än de är.
T Thörre skrev:
Kan köpa att man får göra som man vill i sitt eget hem MEN tycker nog att visa hänsyn väger tyngre.
Ungefär som att man inte justerar tomgången på sin HD på natten eller står och rapar alfabetet när grannen sitter och äter på balkongen i jämte.

Har man dom behoven att gå runt naken utan att bry sig om någon ser så kanske man ska skaffa ett hus på landet och inte bosätta sig i en lgh mitt i city med insyn från alla håll.
Ju mer tättbebyggt man väljer att bo desto mer hänsyn behöver man visa.
Jag bor i ett hus på landet och i somras var det så hett och fuktigt att jag var tvungen att gå naken inne. Jag sov i uterummet pga värmen och där är det mycket inglasning så grannen kanske såg att jag sov och gick omkring naken. Men man får lätt svamp i hudvecken på sommaren när det är fuktigt och man svettas som en gris.
 
På morgonmöten med kontoret sitter jag med kavaj ovantill och naken nedtill.
 
  • Haha
  • Gilla
kest och 3 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
På morgonmöten med kontoret sitter jag med kavaj ovantill och naken nedtill.
Jobbar på distans, antar jag?
 
H Harrison skrev:
Jobbar på distans, antar jag?
ja annars hade det blivit konstig stämning, främst kanske resan till kontoret
 
  • Haha
  • Gilla
ricebridge och 8 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
ja annars hade det blivit konstig stämning, främst kanske resan till kontoret
Jag brukar inte använda baddräkt i poolen, jag har istället på mig en T-shirt, eftersom kloret käkar upp Lycran i baddräkten.
 
H Harrison skrev:
Jag brukar inte använda baddräkt i poolen, jag har istället på mig en T-shirt, eftersom kloret käkar upp Lycran i baddräkten.
Jag hoppas längden på tishan är mer såhär
473925_0.jpg

än såhär

nakd_2_pack_crop_top_1018-002912-0464_01a.jpg
 
  • Gilla
Harrison
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jag hoppas längden på tishan är mer såhär
[bild]

än såhär

[bild]
Jag använder långa T-shirt som är egentligen nattlinnen. Men om någon råkar vara i närheten samtidigt som jag böjer mig ner eller klättrar på stege, så kan de se hela härligheten!
 
H Harrison skrev:
Jag använder långa T-shirt som är egentligen nattlinnen. Men om någon råkar vara i närheten samtidigt som jag böjer mig ner eller klättrar på stege, så kan de se hela härligheten!
Vardagsspänning!
 
  • Gilla
  • Haha
Harrison och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
På morgonmöten med kontoret sitter jag med kavaj ovantill och naken nedtill.
Yrrol - va fan gjorde han:
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
jocke31 och 4 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
På morgonmöten med kontoret sitter jag med kavaj ovantill och naken nedtill.
Hoppas kameran är stabilt förankrad så att det inte kan ske oönskade panoreringar. :surprised:
 
  • Gilla
  • Haha
Harrison och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
På morgonmöten med kontoret sitter jag med kavaj ovantill och naken nedtill.
Ja, nu i Coronatider sliter man inte mycket på byxorna... ;)
 
  • Haha
  • Gilla
Immobil och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.