Det är ju otroligt vad bekymrade folk är över vad andra gör i sina egna hem :rolleyes:
 
  • Gilla
  • Haha
Anna_H och 5 till
  • Laddar…
F fsn skrev:
. Du kanske kan träna i simulator så länge? ;)
Du menar väl "stimulator"?
Kunde inte låta bli, trots allt fredag!
 
  • Gilla
  • Haha
Anna_H och 5 till
  • Laddar…
Sådär kom 40 talet på besök.

Att be någon söka hjälp för vad de gör hemma är bara respektlöst.
40 talet kan gå hem igen.
 
  • Gilla
Anna_H och 3 till
  • Laddar…
SarB SarB skrev:
Nejnej. Det är inte en villa jag är granne med, lägenhetshus där alla har ganska fri insikt från diverse olika rum. Stod näck i köket tidigt en morgon och kollade ut, men kvinnan mittemot gjorde samma sak, fick ett fint moment där!
Det verkar vara ett trevligt kvarter att bo i :giggle:.

Jag brukar själv inte gå runt helnäck, men knallar däremot ofta runt i bara kallingarna. Har på sistone märkt att granntanten, som ofta står ute på sin altan och röker på kvällarna, har visat ett visst intresse för det :crysmile:
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
kest och 7 till
  • Laddar…
Varför använda Tinder när man kan få kontakt på ditt sätt
 
  • Gilla
muraren2 och 1 till
  • Laddar…
SarB
L lordi skrev:
Det verkar vara ett trevligt kvarter att bo i :giggle:.

Jag brukar själv inte gå runt helnäck, men knallar däremot ofta runt i bara kallingarna. Har på sistone märkt att granntanten, som ofta står ute på sin altan och röker på kvällarna, har visat ett visst intresse för det :crysmile:
Fint när man kan sprida glädje!
 
  • Gilla
  • Älska
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
SarB
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Här är en beskrivning.

"exhibitionist, person med (tvångsmässigt) sexuellt behov att blotta sitt könsorgan."

Och en till.

"Blottaren beskrivs som en ensam person som känner otillräcklighet och vanmakt. Genom att blotta sig för andra återfår han en del makt och kontroll, och kan demonstrera sin potens. - Vanligt är att man vill väcka starka känslor. I bakgrunden finns en tvångsmässig problematik,"


SarB! Känner du behov att demonstrera din potens?

Staffan Freud
nja, jag har sällan haft potensen i åtanke när jag springer omkring här, men nu när du säger det kanske jag borde demonstrera den tydligare!
 
  • Gilla
Fel av Åke
  • Laddar…
Staffans2000
SarB SarB skrev:
nja, jag har sällan haft potensen i åtanke när jag springer omkring här, men nu när du säger det kanske jag borde demonstrera den tydligare!
Det tycker jag absolut!

Staffan
 
  • Gilla
SarB
  • Laddar…
Ok

nu just har jag andra problem med grannar!

hunden grannen har skäller och visar tänderna åt alla när man går förbi tomten. Den är bakom staket men skulle hoppa över kunna.

min barn är faktiskt på riktigt rädda.

vad ska jag göra?
 
  • Ledsen
Harrison
  • Laddar…
Talvan Talvan skrev:
Ok

nu just har jag andra problem med grannar!

hunden grannen har skäller och visar tänderna åt alla när man går förbi tomten. Den är bakom staket men skulle hoppa över kunna.

min barn är faktiskt på riktigt rädda.

vad ska jag göra?
Gå inte så nära staketet och på andra sidan vägen så håller kanske hunden tyst. Är hunden också naken?
 
  • Gilla
Emil_L och 2 till
  • Laddar…
Talvan Talvan skrev:
Ok

nu just har jag andra problem med grannar!

hunden grannen har skäller och visar tänderna åt alla när man går förbi tomten. Den är bakom staket men skulle hoppa över kunna.

min barn är faktiskt på riktigt rädda.

vad ska jag göra?
Ta av dig naken och skräm hunden till tystnad :cool:
 
  • Gilla
  • Haha
Lantliga och 4 till
  • Laddar…
Lulaua Lulaua skrev:
Om någon går in i ditt hus utan ditt medgivande kanske det är dags att polisanmäla dessa?
Jag tror inte att polisen brys sig om sånt. De har inte resurser till sånt. Vi har nyligen blivit av med två av våra närmaste polisstationer.
 
wildeside
Talvan Talvan skrev:
Ok

nu just har jag andra problem med grannar!

hunden grannen har skäller och visar tänderna åt alla när man går förbi tomten. Den är bakom staket men skulle hoppa över kunna.

min barn är faktiskt på riktigt rädda.

vad ska jag göra?
SÖK HJÄLP!
Inte åt grannen utan åt dej själv.
 
  • Gilla
  • Arg
CM1234 och 1 till
  • Laddar…
wildeside wildeside skrev:
SÖK HJÄLP!
Inte åt grannen utan åt dej själv.
Jag skulle inte slösa bort en minut av min tid eller en enda krona av mina pengar pga några knäppa grannars ovanor eller galna kommentarer. Jag tror inte på att "söka hjälp" överhuvudtaget och absolut inte för den sortens problem..
 
  • Gilla
Lucif3r och 1 till
  • Laddar…
A
För att avgöra om det är lämpligt beteende behöver jag se bild på den kvinnokropp som avsees. PM går bra.
 
  • Haha
kest
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.