Talvan Talvan skrev:
Jag har en granne som inte har kläder. . Det är båda fru och man som går runt naken på sommar och på vinter naken inne bara. Är det okej att jag ska behöva se detta min barn gråter?
Ärligt talat, om du tycker det är problematiskt att se nakna kroppar så tycker jag att du och dina barn ska söka professionell hjälp.
 
  • Gilla
Bure och 4 till
  • Laddar…
Staffans2000
A Andyy skrev:
Ärligt talat, om du tycker det är problematiskt att se nakna kroppar så tycker jag att du och dina barn ska söka professionell hjälp.
Är du galen. Då blir det än värre!

Staffan
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Sluta bråka på varandra. Bara några soliga dagar kvar av sommaren. Så för min del ska jag ut i trädgården och som gud skapade mej rensa lite och klippa ner lite träd och buskar. Några av mina vänner från kollektivet tycker att våra vackra slanka nakna kroppar är guds gåva till mänskligheten. Så inga problem om någon granne kickar in genom häcken.
 
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
N nallepu skrev:
Sluta bråka på varandra. Bara några soliga dagar kvar av sommaren. Så för min del ska jag ut i trädgården och som gud skapade mej rensa lite och klippa ner lite träd och buskar. Några av mina vänner från kollektivet tycker att våra vackra slanka nakna kroppar är guds gåva till mänskligheten. Så inga problem om någon granne kickar in genom häcken.
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Är du galen. Då blir det än värre!

Staffan
N nallepu skrev:
Sluta bråka på varandra. Bara några soliga dagar kvar av sommaren. Så för min del ska jag ut i trädgården och som gud skapade mej rensa lite och klippa ner lite träd och buskar. Några av mina vänner från kollektivet tycker att våra vackra slanka nakna kroppar är guds gåva till mänskligheten. Så inga problem om någon granne kickar in genom häcken.
Även om sommaren kvarstår så kommer jag hävda att valet att kunna gå naken är den sista försvarsposten som viking har mot de religiösa åsikter som sakta har förändrat Sverige i att tro att nakenhet är något fult och skambelagt!

Därför i protest så går jag naken i min trädgård i detta nu, försök stoppa mig bara !
 
  • Gilla
Freddy_kruger och 2 till
  • Laddar…
TS, hur har det gått? Ditt barn måste väl vara ett år äldre nu, gråter hen fortfarande över att se de nakna grannarna?
 
A Andyy skrev:
Ärligt talat, om du tycker det är problematiskt att se nakna kroppar så tycker jag att du och dina barn ska söka professionell hjälp.

Eller sluta glo in hos grannen. Klart de får vara nakna hemma i ditt hus när det är för varmt för att ha kläder. Alternativt kan ta bjuda grannen på installation av en förstklassig sir condition.
 
  • Gilla
Brorsson60
  • Laddar…
N nallepu skrev:
Sluta bråka på varandra. Bara några soliga dagar kvar av sommaren. Så för min del ska jag ut i trädgården och som gud skapade mej rensa lite och klippa ner lite träd och buskar. Några av mina vänner från kollektivet tycker att våra vackra slanka nakna kroppar är guds gåva till mänskligheten. Så inga problem om någon granne kickar in genom häcken.

Härligt. Posta lite bilder
 
  • Haha
  • Gilla
muraren2 och 1 till
  • Laddar…
J
N nallepu skrev:
Sluta bråka på varandra. Bara några soliga dagar kvar av sommaren. Så för min del ska jag ut i trädgården och som gud skapade mej rensa lite och klippa ner lite träd och buskar. Några av mina vänner från kollektivet tycker att våra vackra slanka nakna kroppar är guds gåva till mänskligheten. Så inga problem om någon granne kickar in genom häcken.
Så nära som genom din häck alltså? Måste vara en nära dödenupplevelse!
 
  • Gilla
  • Haha
Mats: Gårdsägare och 1 till
  • Laddar…
A Andyy skrev:
Ärligt talat, om du tycker det är problematiskt att se nakna kroppar så tycker jag att du och dina barn ska söka professionell hjälp.
Kan du rekommendera den du går med?
 
  • Haha
  • Gilla
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
Talvan Talvan skrev:
Kan du rekommendera den du går med?
Var snäll nu
 
Mats: Gårdsägare Mats: Gårdsägare skrev:
Var snäll nu
Om du ska be alla dryga och smått otrevliga skribenter i denna tråd att vara snäll så får du nog hålla på ett tag. Eller är det bara ts som ska vara snäll menar du?
 
  • Gilla
Dowser4711
  • Laddar…
Staffans2000
T Trunk skrev:
Om du ska be alla dryga och smått otrevliga skribenter i denna tråd att vara snäll så får du nog hålla på ett tag. Eller är det bara ts som ska vara snäll menar du?
Inte blir det bättre av att Mats i sin iver, tillrättavisar fel person.

Staffan
 
  • Gilla
G-83
  • Laddar…
T Trunk skrev:
Om du ska be alla dryga och smått otrevliga skribenter i denna tråd att vara snäll så får du nog hålla på ett tag. Eller är det bara ts som ska vara snäll menar du?
Alla ska vara snälla
 
N nallepu skrev:
Så inga problem om någon granne kickar in genom häcken.
Den gröna eller den risiga svarta?
 
Ryktet går om skilsmässa hos grannen.... det har varit lit lugnt där på sommaren
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.