Jisses...vilka världsproblem, att folk ens orkar :x

Be vederbörande att fara o flyga eller tipsa om att det finns lägenheter att sätta sig i om man vill slippa naturen!
 
Jag anser att grannarna borde bli betalningsskyldiga. Ingen krattar ju sina trädgårdar eftersom alla löv blåser in till mig (som tar hand om skiten). Borde definitivt stå i stadga för vägförening eller annat att den som får ta hand om andras lövhelveten borde bli befriad vägföreningsavgiften åtminstone! :p .. hmpf! :p
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
TorpAnders skrev:
Jisses...vilka världsproblem, att folk ens orkar :x

Be vederbörande att fara o flyga eller tipsa om att det finns lägenheter att sätta sig i om man vill slippa naturen!
Sedan när försvann "hänsyn" bara för att man bor i hus?

Bor man i lägenhet så finns det föreskrifter o regelverk hur man ska bete sig och vad man ska göra, bor man i bostadsrätt så genomförs det "städdagar" men bor man i villa så är det djungelns lag som gäller. Gör vad du vill oväsen/odör/nedskräpning, sköt dig själv o skit i andra ;)

Är lite ironisk med att jag kräver att grannarna skulle betala mig för att jag tar hand om deras trädgårdsavfall, men tanken slår mig dock.. jag får ensam se till att fyra trädgårdar ser bättre ut i vårt kvarter, lol...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.