Hej

Jagar efter en bra stabil gasolgrill och har fastnat för Grandhall 325 som fått väldigt bra omdömen i flera tester. Dock hittar jag 2 olika utföranden samt två väldigt olika priser 3995 kontra 7995?? Den ena säljs på K-rauta och den andra på trettio.se. Jag hittar inga uppenbara skillnader på dessa två!

Är det någon som kan hjälpa en vilsen själ till rätta i gasoldjungeln....

Mvh Lecke
 
Det är samma grill.
Tretti kör med rek listpris.
Jag har en sådan och är toknöjd.

//Sture
 
Kul att höra att du är nöjd!!
Jag lyckades läsa mig till att det sitter rostfria brännare på den dyrare varianten?!
Är det viktigt, och kan det vara värt 4000 spänn extra????

//Lecke
 
Har oxå en 325 från K-Rauta. Är grymt nöjd.
Enda grillen som får ha gasolflaskan inne under grillen.
 
Tack för alla åsikter!!

Är det någon som vet hur stor flaska man får plats med under grillen?? Tänkte slå till på en P11 men det vore ju bra om den passade.....:)

//Lecke
 
Den passar utan problem
även samma storlek på komposit funkar, och är väl att föredra.

HAppy BBQ-ing
//Sture
 
Helt rätt!! En PC/PK 10 blir det!!

La handpenning på en idag på K-rauta då dem går som smör i solsken. Halva priset mot övriga aktörer, helt sjukt ju!
Tack för alla tips och åsikter!

Mvh Lecke
 
Köp Webers Grillborste den ser ut som en rulle, den har varit uppe i tråd förut. Och ett överdrag.
 
Jag köpte ett överdrag samt ett extra grillgaller så att jag kan byta ut stekplattan. Ska kolla på webers borste om det kan vara något att ha! Hittade en PC10 fylld för 1200:-......är det billigt??

//Lecke
 
http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=1502122
Grillborsten.

Ingen aning om prisbilden på flaskan.
Bytte min P11 förrförra sommaren på statoil och la 500 tror jag det var i uppgradering till kompositen.
Gjorde en fuling, köpte en tom P11 av en kollega för 50:-.

//Sture
 
Jag tycker den vart kanon på altanen! Tack för alla synpunkter!! Kan tillägga att det var en mycket bra monteringsanvisning på denna!!

//Lecke
 
  • Dsc00006s.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Dsc00012s.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Dum fråga kanske, men har precis köpt en Grandhall 325 och undrar vad de krävs för koppla in den? Köpte tank och regulator, men slangen som medföljde regulatorn fäst ju med slangklämmor och i själva grillen är det gängad anslutning.
Är det nån adapter som ingår eller det måste köpas separat?
 
Min "adapter" låg i samma påse som bruks/monteringsanvisningarna. Kolla i denna innan du köper nytt!

Lycka till!

//Lecke
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.