Tror han menar som på en våg var man kan ställa in tara
 
Jomany... förstår inte heller, ska man ta flera kedjemått så finns ju + - = att spela runt med.....
 
Någon som kan säga hur Leica D2/D3 fungerar ute? Jag arbetar ofta ute och funderar lite på en D2 då den har ett överkomligt pris. Är den användbar på avstånd uppåt 20 meter utomhus?
 
Sådär, då har man knappat hem en Leica Disto D3 från UK :p 3110kr inkl frakt är klart bättre än att köpa i Sverige. Hoppas bara man blir nöjd med nya leksaken :D
 
Har möjlighet att köpa en Bosch DLE 50 eller en Leica Disto A2. Vet att det har kommit nya, men det har ingen större bentydning för mig. De kostar runt 1000: -

Vilken ska jag ta?????
 
screamin-daemon skrev:
Har möjlighet att köpa en Bosch DLE 50 eller en Leica Disto A2. Vet att det har kommit nya, men det har ingen större bentydning för mig. De kostar runt 1000: -

Vilken ska jag ta?????
jag hade nappat på den blå, den är för mig i stort sätt jämbördig med D2.
 
Jaha, då blev det en Hilti istället.... Hur som helst är jag nöjd. Den känns mer välbyggd än både leica och Bosch.
 
screamin-daemon skrev:
Jaha, då blev det en Hilti istället.... Hur som helst är jag nöjd. Den känns mer välbyggd än både leica och Bosch.
Ja det stämmer nog, samtidigt som den kostar något mer va?

Jag köpte förresten en Leica D3 via engelska ebay i söndags, fick den i onsdags, snabbare än väntat. Den har mycket användbara funktioner.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.