Instämmer med en God Jul önskan till er alla från mig också. Nu halvligger jag i soffan och smälter julmaten och drömmer om en eller kanske t.o.m. två dagar i verkstaden. Men jag har antagligen grävt en grop åt mig själv genom att köpa varsin dator till barnen i julklapp. Antagligen så börjar det tjatas om installationshjälp senast vid 07:30 imorgon.

Men än så är det julafton och jag får ligga i soffan och drömma....
 
  • Gilla
ricebridge och 3 till
  • Laddar…
God jul till er allihop!
 
God jul allihopa!

Själv startade jag julaftonsmorgonen med att måla en fönsterbåge. Sådär lagom stort projekt innan gröten.
Målad fönsterbåge på verkstadsbord med pensel och öppnad färgburk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
jac jac skrev:
Instämmer med en God Jul önskan till er alla från mig också. Nu halvligger jag i soffan och smälter julmaten och drömmer om en eller kanske t.o.m. två dagar i verkstaden. Men jag har antagligen grävt en grop åt mig själv genom att köpa varsin dator till barnen i julklapp. Antagligen så börjar det tjatas om installationshjälp senast vid 07:30 imorgon.

Men än så är det julafton och jag får ligga i soffan och drömma....
God jul till alla!
Jag har också önskat mig ett par verkstadsdagar i julklapp, men än har jag inte hittat dem i något paket. Men jag fick iaf ett stämjärn och det var ju inte helt fel. Så nu blev ju behovet av verkstadstid ännu större.
 
  • Gilla
jac
  • Laddar…
Go julle allihopa!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.