Fairlane
O Oggy101 skrev:
Hur ser man om någon sida är upp och ner när den ser likadan ut över hela sin längd? Vet inte hur jag ska mäta vinklarna heller. Det är svårt att komma in med handen för att borra också och det verkar som att hålen som är på fel höljd inte är det mer tillräcklig marginal. Jag tror att ett nytt borrat hål har risken att skära in på det som redan finns och del hela blir ett stort hål som inte kan användas till att sätta in en hyllplan hållare alls längre.

Vem är det man vänder sig till om man vill anlita någon istället? Skulle det kosta någon femhundring eller hur mkt.
Hej, jag missade den här frågan.
Ibland går det att se en fals, ibland kan man se att hålen inte stämmer helt, inte då de som hyllplanen vilar på utan det kan se annorlunda ut där fästet mot väggen är eller så.
Jag tror dock inte det är det, utan att vinklarna inte är räta. Har du tillgång till ett vinkeljärn så du kan kolla vinklarna?

500 kronor räcker nog inte långt. Det täcker nog knappt resekostnaden för hantverkaren att ta sig hem till dig och tillbaks till firman.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.