Svarade utan vetskap att "Liknande Trådar" inte alls behöver vara aktiva.
 
H Hybro skrev:
Svarade utan vetskap att "Liknande Trådar" inte alls behöver vara aktiva.
Det är helt ok med lite trådarkeologi emellanåt och ditt uppsåt var gott utan att på något sätt spamma tråden till skillnad från andra som hackar sönder trådar i parti och minut och tyvärr även en gros.
 
Mikael_L
H Hybro skrev:
Svarade utan vetskap att "Liknande Trådar" inte alls behöver vara aktiva.
Att råka svara i gamla trådar i tron att det är en aktuell tråd .. ja det har vi nog vi alla gjort.
Har man som jag skrivit mycket har det hänt flera gånger. ;)

Det var ingen kritik mot just detta, jag ville bara upplysa om att det nog var för sent för TS att kontakta en elektriker nu, eller några andra goda råd TS.
Men trådar lever ju vidare efter att de skapades och "blev klara", andra letar ju information ibland, så att fylla på med bra synpunkter och tips är ju heller aldrig fel, även om TS inte har nytta.


Varför skulle det vara så vågar att ge råd om att mäta egentligen?
Jag känner en elektronikingenjör, som konstruerat mycket elektronik i sitt liv och hanterat en högst avancerad park med mätinstrument, som ändå skulle vilja ha mina råd över vad han ska tänka på med att koppla in en ny spis, vad som är bra att mätas osv.
Så bara för att man inte kan spisar och perilex-uttag betyder ju inte att man inte skulle kunna t.ex. mäta med en multimeter.
 
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
Mikael_L
H Hybro skrev:
Lever TS?
Ja vem vet, har tydligen åtminstone inte varit aktiv på forumet sen denna tråden var aktiv.
Du kanske är något på spåret.
ELSV kommer väl med sin statistik för 2023 någon gång framåt sommaren, vi får kika då.

Den brukar inte vara så spännande, ibland inga döda, annars är det någon som klättrat på järnvägsvagnar som gått åt.
Man får väldigt lite vatten till sin kvarn att hempulet skulle vara så farligt och att folk därför dör som flugor.
 
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.