När man kommer hem efter att ha storhandlat på City Gross och innan man hunnit packa upp får ett SMS som säger att de har extra priodagar imorgon och på fredag med 10 procent i rabatt. GAAAHHH!
 
Det är väl öppet köp?
 
useless useless skrev:
Det är väl öppet köp?
På matvaror :crysmile:
 
Ja, det är väl bara att åka tillbaks med allt och säga att man kommer och köper prylarna i morgon istället när det är rabatt.
 
useless useless skrev:
Ja, det är väl bara att åka tillbaks med allt och säga att man kommer och köper prylarna i morgon istället när det är rabatt.
Kanske funkar på kolonialvarorna, kylvaror är bara att glömma
 
KristinaRT
GAAAAAAAHHHHH
När man kommer hem efter hundrunda i skogen med lera upp till knäna eftersom någon kört sönder varje väg och liten stig med stora tunga skogsmaskiner. Och eftersom det är regnigt och blött i Skåne i februari blir det 10-100 cm lera/sörja/kladd där de kört
 
  • Ledsen
1
  • Laddar…
Det var nog @Maskintok. Han var väl vilse idag. ;)
 
  • Haha
  • Gilla
john.h och 6 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Det var nog @Maskintok. Han var väl vilse idag. ;)
Han kanske har fått en släng av post-covid?
 
A
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Det var nog @Maskintok. Han var väl vilse idag. ;)
Jo men inte så vilse... ;)

Jag kapade bara loss med motorsåg..
De ger inte såna skador...
 
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
A
N nybyggarn3 skrev:
Han kanske har fått en släng av post-covid?
Nej då..
isåfall så var det virkesköparen som hade denna släng...
Han gav mig fel karta och och jag följde den dit markeringarna satt... Bara det att detta inte var riktigt färdigt i planeringen på datorn.. Så när jag skulle logga in åtgärden så fanns inte objektet... Och jag blev kallsvettig ett tag :rofl:
 
  • Gilla
hapazard
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
När man kommer hem efter att ha storhandlat på City Gross och innan man hunnit packa upp får ett SMS som säger att de har extra priodagar imorgon och på fredag med 10 procent i rabatt. GAAAHHH!
Precis samma här, kan vi bilda en grupp för stämning av något? :rolleyes:
 
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
Dalbotant Dalbotös skrev:
Precis samma här, kan vi bilda en grupp för stämning av något? :rolleyes:
Dolt fel tänker jag spontant
 
  • Haha
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
När man kommer hem efter att ha storhandlat på City Gross och innan man hunnit packa upp får ett SMS som säger att de har extra priodagar imorgon och på fredag med 10 procent i rabatt. GAAAHHH!
Eller man köper en snordyr lampa från Gysinge och de meddelar veckan efter att det är halva priset på deras lampor. GAAAAAAAHHHH!!!!!
 
N nybyggarn3 skrev:
Dolt fel tänker jag spontant
Kan man hitta ett dolt fel?
 
A anis16 skrev:
Kan man hitta ett dolt fel?
Om man hittar rätt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.