MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Vad i hela fridens namn skulle det bli? :surprised:
Squid Game -kakor?
 
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Oktober är snart slut och sammanfattningen är att minstingen varit på förskolan totalt 5,5 av 21 vardagar. GAAAAAH! Låt oss få en bättre november! :sweat:
Nya rekommendationer så förhoppningsvis blir november bättre
Så länge bör förskolebarn stanna hemma
Vid symtom på luftvägsinfektion behöver barnet stanna hemma tills det blivit friskt och har ett gott allmäntillstånd, samt varit feberfritt ett dygn. Barnet kan sedan gå tillbaka till förskolan och annan verksamhet även om det har kvar vissa symtom. Som vårdnadshavare bedömer du när ditt barn kan gå tillbaka till förskolan.

Ovanstående upprepas varje gång symtom uppstår på nytt.

[länk]
 
H hapazard skrev:
Nya rekommendationer så förhoppningsvis blir november bättre
:heart:
 
Som småbarnsförälder har man hållit andan inför 1 november,.. för att få hem magsjukan innan dörrarna istället..
 
S salkin85 skrev:
Som småbarnsförälder har man hållit andan inför 1 november,.. för att få hem magsjukan innan dörrarna istället..
Vad menar du? :p
 
Vad händer den 1 november?? Det är ju idag? Borde jag låsa dörrarna???
 
tommib
Demonterad kylskåpshylla med svårtillgängliga utrymmen ligger på diskbänk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Vem i helvete designar en sådan här hylla till ett kylskåp? Ett paket kött läckte och det rann ner i varenda litet skrymsle i den här pjäsen. Dessutom var det skitsvårt att få loss glaset för att komma åt att göra rent.

Precis vad man behöver när man har en timme att ställa middagen på bordet.

GAAAAAAHH!
 
  • Ledsen
kashieda
  • Laddar…
Düsseldorff
GAAAAAAHHH! När en lastbil med den udda kombon grus och diesel havererar precis utanför garaget och den "måste" tippa lasten för att kunna bärgas. "Ähh, ta det lugnt, det kommer nån och plockar upp skiten under veckan." Jo, men min bil kan inte klättra över ett berg av grus och dieseltunnor...

Tur att det är 7 min promenad till tunnelbanan.
 
Düsseldorff
tommib tommib skrev:
[bild]

Vem i helvete designar en sådan här hylla till ett kylskåp? Ett paket kött läckte och det rann ner i varenda litet skrymsle i den här pjäsen. Dessutom var det skitsvårt att få loss glaset för att komma åt att göra rent.

Precis vad man behöver när man har en timme att ställa middagen på bordet.

GAAAAAAHH!
Drömmen.
 
richardtenggren
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
GAAAAAAHHH! När en lastbil med den udda kombon grus och diesel havererar precis utanför garaget och den "måste" tippa lasten för att kunna bärgas. "Ähh, ta det lugnt, det kommer nån och plockar upp skiten under veckan." Jo, men min bil kan inte klättra över ett berg av grus och dieseltunnor...

Tur att det är 7 min promenad till tunnelbanan.
”Vilken diesel?”
 
  • Gilla
  • Haha
Dortmunder DAB och 7 till
  • Laddar…
tommib
"Vilket grus?"
 
  • Gilla
  • Haha
  • Ledsen
Dortmunder DAB och 7 till
  • Laddar…
Düsseldorff
Å andra sidan, gratis grus och diesel. Jag har redan påbörjat en privat räddningsinsats.
 
  • Gilla
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
A
om ett fat skulle försvinna... Vad är det som gäller egentligen?
De har ju inget tillstånd att förvara grejerna där... :thinking:
 
Maskintok skrev:
om ett fat skulle försvinna... Vad är det som gäller egentligen?
De har ju inget tillstånd att förvara grejerna där... :thinking:
Ett fat? Min släpkärra lastar tonnet och jag kan köra bort om det finns för mycket diesel på nåns uppfart
 
  • Haha
1
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.