Där jag bor blåser det nästan alltid från väster. Eftersom jag har ett plank som går vinkelrätt ut från huset till en liten kulle så slipper jag rundgången.
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Maria T
a.o.f a.o.f skrev:
Där jag bor blåser det nästan alltid från väster. Eftersom jag har ett plank som går vinkelrätt ut från huset till en liten kulle så slipper jag rundgången.
Kanske borde läsa på om vindar och dess ursprung, lider inte mycket men kan förundras över att det blåser från alla håll.
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
4774
Maria T Maria T skrev:
Känner med dig, detsamma här, några mil norr från Sorunda (Trångsund).
Kom och hälsa på 😃
 
  • Älska
Maria T
  • Laddar…
Maria T
4774 4774 skrev:
Kom och hälsa på 😃
Inte helt orimligt!
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Storsockret
GAAAAHHHH jag hade tänkt mig att byta bromsbelägg och skivor på bilen i helgen, men mister-auto delade upp beställningen i två paket som följdes åt hela vägen till Køge pakkecenter, men där blev det ena kvar en dag och hann därmed inte fram innan helgen. Det ena är framme och det andra ligger retsamt och myser på en terminal här i stan sen en stund tillbaka.. Uppdelningen man gjort är en uppsättning skivor och en uppsättning belägg per paket, men såklart inte för samma axel så kan inte ens göra halva jobbet.
 
  • Arg
  • Haha
  • Ledsen
  • Gilla
hapazard och 9 till
  • Laddar…
Storsockret Storsockret skrev:
GAAAAHHHH jag hade tänkt mig att byta bromsbelägg och skivor på bilen i helgen, men mister-auto delade upp beställningen i två paket som följdes åt hela vägen till Køge pakkecenter, men där blev det ena kvar en dag och hann därmed inte fram innan helgen. Det ena är framme och det andra ligger retsamt och myser på en terminal här i stan sen en stund tillbaka.. Uppdelningen man gjort är en uppsättning skivor och en uppsättning belägg per paket, men såklart inte för samma axel så kan inte ens göra halva jobbet.
Har man varit med om den eller… 😂😂😂😂
 
Debugga HDMI 1.4 3D så att barnen kan få se Avatar som det är tänkt. Meckigt som fan bypassa AVR

Ett rörigt skrivbord med audiovisuell utrustning, kablar och en svart låda på kartong.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Hjälpte inte heller dock fungerar grabbens laptop som kör integrerad AMD på HDMi porten så något fuffens med Intel HD630.
 
N Niq skrev:
Usch tycker inte om den filmen. Hundens dödsorsak förstör hela filmen.
Vilken hund? Det är väl ingen hund med?
 

GAAAAHHHH!!!​


Jag hör vatten droppa när jag går ner för källartrappan.
När jag river en del av väggen på toaletten bakom badrumssskåpet ser jag att en avloppsskarv läcker.
Akutresa till Bauhaus och där rök den söndagen.

/Höghus
 
  • Ledsen
cpalm och 3 till
  • Laddar…
2 veckor Frankrike, min packning minus någon tisha eller två


Hopvikta kläder på en säng, innehåller byxor, strumpor och en röd tröja.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Sambons

En oorganiserad samling kläder på en säng i ett sovrum med en termos och spegel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Nyfniken och 1 till
  • Laddar…
4774
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
2 veckor Frankrike, min packning minus någon tisha eller två


[bild]

Sambons

[bild]
Behöver väl bara badkläder med tanke på att det nästa vecka kommer vara ca 33-40 grader varmt i södra Frankrike
 
  • Gilla
hapazard och 2 till
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Behöver väl bara badkläder med tanke på att det nästa vecka kommer vara ca 33-40 grader varmt i södra Frankrike
Måste ju ha långbyxor när man är i städerna.
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Närbild på brun partikelskiva med ett borrat hål och vit kant, troligen en möbeldel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Inget som inte går att lösa själv, men vi får se vad ett samtal till ikea kan ge 🤔
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Gaaaaahhhh!!!!!!! Jävla sädersärla, bajsar på poolkanten 20 gånger om dagen, utan att bada........... Simbassängskant med flagnad färg, trätrall och vatten. Slitet utseende, kräver underhåll eller renovering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Wow
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
WAAAAAAAAGH!
Anhållet lossnade...
Närbild på vit möbeldel över ett golv med fyrkantiga plattor. Skugga och svart öppning syns under möbeln.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Som tur är hamnar det så det bara är jag som vet om det...
 
  • Ledsen
  • Gilla
Workingclasshero och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.